“En fornøyelig opplevelse! :-) ”
Anmeldelse av The Corner Restaurant

Kjøkken: Tysk, Thai, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservater
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, super service og deilig mat. Mye for pengene :-) Beste måltidet vi fikk på våres tur i Thailand. Vi booket nytt bord for neste dag med en gang. :-)

Dato for besøk: april 2017
Takk, Marita S

Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Vi var en familie på totalt 15 personer, 8 voksne og 7 barn. Man må bestille bord for å være sikret plass. Vi booket dagen før. Kjempe god service fra vi kom til vi gikk. Maten var fantastisk, fra forrett, hovedrett til dessert. De lagde meget gode drinker. De sørget for å underholde barna våre slik at de også fikk en utmerket opplevelse. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Anders A
Anmeldt 17. juli 2016

Hvis man er i dette området, MÅ man bare besøke denne restauranten. Den forsvarer posisjonen som nr 1 i Cherngtalay. Ikke så stor restaurant, men med en atmosfære og mennesker som gir deg en fantastisk følelse. Selve maten var nok en gang av YPPERSTE KLASSE, så dette må bare prøves

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, ErikNorw
Anmeldt 22. april 2016 via mobile enheter

God mat til en rimelig penge. Koselig sted, flinke ansatte som er hyggelig og imøtekommende. Blir hentet fra hotellet om du reserverer bord, noe som er veldig greit.
Anbefaler virkelig stedet!

Dato for besøk: april 2016
Takk, reisereise95
Anmeldt 10. februar 2016

Med så god mat som blir servert skulle man tro at prisen var langt høyere og restauranten mer formell. Servicen var upåklagelig og usedvanlig personlig. Ikke vanskelig å forstå at denne scorer godt blant restaurantene i Phuket.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Olav K

Reisende som så på The Corner Restaurant, så også på

Choeng Thale, Thalang District

Har du vært i The Corner Restaurant? Del dine erfaringer!