Ulike måter å oppleve Underwater World Pattaya på
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Jeg er glad å gå i aquarier å se på fisk osv. Men ikke noe spesielt med dette stedet, har vært bedre steder. Men trivelig sted, men ikke mere enn så gjennomsnittlig fornøyd.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Sven006
Anmeldt 12. september 2016

Det kan hende det kommer en regnskur eller to, eller du rett og slett vil finne på noe annet enn stranda en dag. Da kan Underwater World være et fint sted å slå i hjel noen timer. Det viser en ganske stor variasjon av livet under vann. Ikke la dere skremme av det beskjedne inngangspartiet. Det skjuler seg mye innenfor. Bra sted å ta med barn i alle aldre.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Terje s
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Dette var en morsom ting for barna. Mate fisker med tåteflaske og spasere under vannet. Se haier og skater bli matet. Morsomt å se, når det regner på det værste.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, larss254
Anmeldt 20. mars 2016 via mobile enheter

Akvariet er ikke i verdensklasse, men barn i alle aldre vil kose seg en god time.

Akvariet virker å være oppusset nylig. Alle utstillinger har digitale skjermer med tekst på flere språk (thai og engelsk i alle fall. Husker ikke om der var flere).

Det er mange forskjellige akvarier på rundturen, barna kan mate fisk (40thb) også er det tre undervannstunneler med forskjellige "miljø".

Vel verdt et besøk for å få litt avveksling fra soling og bading.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Grelzak
Anmeldt 26. desember 2015

Vi hadde en fin dag da vi dykket med Steve. Gutt 20 år og jente 12 år med pappa nøt hvert sekund der de dykket med haier og skilpadder. Utstyret var flott, opplæringen var 100% og trygt hele tiden. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Ninamor73