2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Her er det ingenting å klage på. Bra rengjøring, hyggelig betjening og god mat. Vi hadde ikke frokost, kjøpte det en dag, den er grei. Lunch og middag er godt, de kjørte kampanje på div retter. Basseng området er rent. Nye strandhåndklær hver dag. Rengjøring er god.
Anbefaler dette mot mange andre hotellet i jomtien.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 35jeanettes
FifthJomtienPattaya, Manager på Fifth Jomtien Pattaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Hilsen fra Femte Jomtien Pattaya
Må jeg begynne med å takke deg for at du tok deg tid til å fullføre og returnere gjestetilfredshetsundersøkelsen. Din tilbakemelding er svært viktig for oss, da det gjør at vi kan være så sikre som mulig. Vi ser frem til ditt besøk til Femte Jomtien Pattaya. Med vennlig hilsen, Med vennlig hilsen Resident Manager

Anmeldt 13. september 2017

Ser bra ut på bilder, men er ikke bra. Vi var familie med et lite barn. Ungkar og spellemann, så kanskje dette er et bra hotell. Vi måtte be de bytte sengetøy. Det var et flott kjøkken i rommet, men ikke utstyr som bestikk , tallerkener o.l.
Badet var ikke rent. Hår i badekaret, mugg flere stedet. Frokosten serveres i 1 etg ved bassenget.(som var lite fristende å bade i). Lite informasjon på engelsk, mest asiatiske språk. Høy musikk fra samme området til sent på natt. Wifi var elendig.
De ansatte i resepsjonen snakker ikke/dårlig engelsk. Madrassene er harde som stein. Ikke et sted for familier.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 667evenl
RM F, Manager på Fifth Jomtien Pattaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Kjære verdsatt gjest, takk for at du valgte å bli hos oss på Fifth Jomtien Pattaya. Vi er glade for å høre at du har et hyggelig opphold. Vi er glade for å lære at du bor på Fifth Jomtien Pattaya. Jeg vil dele dine kommentarer med oss, jeg er sikker på at denne tilbakemeldingen vil tjene som en oppmuntring til alle våre ansatte når vi streber etter å forbedre kvaliteten på tjenestene våre. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen i nær fremtid. Med vennlig hilsen, Resident Manager.

Anmeldt 31. desember 2016

Bodde der i 10 dager. Hotellenes svar på RyanAir; Skal ha ekstra-betalt for alt du ber om f.eks. ekstra pute, underlagsmadrass som manglet på de knallharde sengene.
Ingen mulighet for sen utsjekk; Må betale for et døgn da dette er hotellets policy.
Vi var en 9 personer fra samme familie som hadde 4 rom i perioder opptil 4 uker. Allikevel var service så slett fra hotellets side.

Jeg liker harde senger, men disse var i overkant da overlagsmadrassen var fjernet fra dem. Spurte om de kunne legge på manglende overlagsmadrass. De forlangte betaling, men jeg spurte rydde-damene da jeg så madrassene inne på bøttekottet i etasjen vi bodde.

Stille rolig gate. Hotellet har underholdning hver kveld til kl 22.30, så etter det er det stille. Er dessverre noen tvilsomme barer i gaten, men man blir fort vant til katoyene som sitter der på utstilling.

Fikk 1 flaske pr person på rommet hver dag. Frokost var grei med bl.a. kokk som lager omelett, speilegg o.l. Masse god thai-mat. Havregryn. Div lys brødmat. Syltetøy. Kaffe. Te.

Hotellet er greit, men utifra forventinger basert på hotellets egen hjemmeside, så er dette et 3+-stjerners hotell. Ikke 4 eller 5.

Hvert rom har strandhåndkler. 1 pr person. Mangler de, så er det 500 baht i bot pr manglende håndkle.

2 greie heiser.

Romtips: Rom mot bassenget da de er lysere, og gjerne litt høyere opp (4.-5.-6. etg)
Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, MadamFelle
Shiwalai I, ผู้จัดการ på Fifth Jomtien Pattaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2017

thank you for choosing to stay at our hotel and taking your time to share your wonderful review,it was a pleasure to have you with us over the weekend,we are extremely delighted to read that you had enjoy stay,the hotel location,the friendly service provided by all the team members ,quality of food and drink are also,exceed your expectation,thank you once again for these encouraging comments,we look forward to welcoming you back,hope fully in not too distant future . Warmest Regards

Anmeldt 27. desember 2015

var med 3 barn i alder 9 og 12 år. flott å stille beliggenhet like ved gatene som har høyere nivå. rent å fint på hotellet. flott basseng område hvor barna svømte mens vi satt i baren like ved. god frokost med mye variert mat. mye overnatting for prisen vi betalte

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, madskenneth
Fifth_JomtienSoi5, Manager på Fifth Jomtien Pattaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2016

Dear Madskenneth .

Thank you very much for taking the time to post your review on the Trip Advisor following your recent stay. We admired of your kind words as it helps us motivate our staff to continue to deliver great services by sharing these great customer stories with them who have made your holiday most enjoyable.

We reassured you that it was a pleasure of serving you at the FIFTH JOMTIEN PATTAYA recently. We do very much appreciated in hearing from you as of your comments are vital for us to continue improving our services.

Of course, we are look forwarding to have the pleasure of welcome you being to the FIFTH JOMTIEN PATTAYA once again in the not too far future and to more years of continued. We wish you all the best , stay in the good health and a prosperity entirely the year 2016
With kind regards

Kasem

Anmeldt 25. desember 2015 via mobile enheter

Ikke det største hotellet i Jomtien, men et meget bra et! Rent og pent, generelt god standard og store rom! Frokost var god, men en god del thaimat. Hyggelig personale og rolig område. Ikke minst kort vei til stranda, 7/11, bar, spisesteder og ellers til Pattaya. Resturanten hadde god mat!
WiFi var ikke det beste, men det fungerte helt OK.

Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2015