“Smakelig og god kinamat.”
Anmeldelse av Semana 8

Semana 8
Vurdert som nr. 9 av 85 Restauranter i Playa Flamenca
Anmeldt 29. januar 2019

Når vi bestemmer oss for kinamat blir det som regel Semana 8. Hyggelig betjening og god mat. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Knut B

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Helt nydelig. Så mye forskjellig godt. Og billig! 39euro for to forrett, to hovedrett med to øl og to cola. Anbefales sterkt hvis man er glad i asiatisk mat.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, TheStubb
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, flotte lokaler og flinke servitører! Anbefaler thai red curry
Vårrullene også var nydelig og hjemmelagde!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 627heidik
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg har spist på stedet flere ganger og maten har smakt godt. Vi har vårt favoritt bord ved vinduet innerst til høyre hvor en har litt utsikt. Maten er asiatisk med tyngde på Kina men også Thailand er med i noen retter. Prisene er hyggelige og stedet anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 881knutb
Anmeldt 2. april 2018

Spiste der i går. Det var travelt og ganske fullt men vi fikk et bord. Mottakelse bestilling og servering gikk som smurt. Maten var veldig god. Vi hadde en set meny med and og plommesaus.En stund siden sist vi var der. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, sveninges

Reisende som så på Semana 8, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Semana 8? Del dine erfaringer!