“En perle, drevet av Peter og Dora.”

Negroni Tapas Bar & Restaurant
Bestill bord
tor. 9.2.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 85 Restauranter i Playa Flamenca
Anmeldt 29. januar 2019

Vi bor her og derfor har vi noen favoritter som vi besøker ofte, og Negroni er en av dem. Vi har enda ikke klart å prøve alle rettene de har og det skyldes at de har så mye godt at du blir ofte hengende med de du vet er veldig gode. Peter har også en av de beste Cocktail barene jeg har sett i Spania. Her får du det meste og riktig tillaget!
Prisene er litt over middels men er god valuta for pengene. Kan sterkt anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Knut B

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og flott par - Dora og Peter - som driver restauranten! Foruten dette selskapet har vi spist her flere ganger og alle retter vi har smakt på er ypperlige. Nydelig biff - den beste vi har spist her i Spania Anbefales på det sterkeste

Takk, Karianne59
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Skulle ut å spise tapas.God atmosfære,betjening og mat.Anbefaler å prøve tapasmenyen. En plass man vil komme tilbake til.

Takk, Maria M
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Er veldig mange gode retter her. Lammelåret er veldig godt, det samme med biffen. Peter og Dora er veldig hyggelige
Er alltid innom hver sommerferie.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, TheStubb
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

En av de beste restaurantene i området, hvor både kjøtt og fiskerettene er god. Tapasen og blåskjellene kan også anbefales. Barna elsker burgerne på barnemenyen.

Restauranten er familiedrevet, og du får derfor samme gode servicen og kvaliteten hver gang. Dette er nok også en av grunnene til den har svært mange stamkunder.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ou812here

Reisende som så på Negroni Tapas Bar & Restaurant, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
La Florida, Orihuela

Har du vært i Negroni Tapas Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!