“Ok”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger, men det er aldri jeg som ønsker å komme tilbake... Maten er grei nok. Personalet og servicen er noe varierende.

Takk, Bibfbella
Lola V, Director de Relaciones con Clientes på Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Estimado cliente, gracias por su valoración, su feedback nos ayudará a mejorar
Un saludo

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Spiste middag her med noen venner, booket bord på forhånd siden vi hadde hørt at det ofte var fullt her.
Vi bestilte forrett, men porsjonene var så store at det var litt overflødig med både forrett og hovedrett, men alt smakte veldig godt!
Eneste minus er at vi følte oss litt oversett av betjeningen, det var for få servitører på jobb og fullbooket restaurant. Men når vi først fikk snakket med dem så var de hyggelige.
Vi kommer tilbake for lunsj!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Maria F
Lola V, Director de Relaciones con Clientes på Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Dear Customer
Thank you very much for your review, all feedback help us to improve!
We hope to see you again soon!

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi var fire voksne og bestilte tre forretter og hver vår hovedrett. Spurte servitøren om størrelse på rettene, men det kunne han ikke svare på. Det viste seg at porsjonene var så store at forrett hadde vært overflødig. Maten, både forretter og hovedretter, var helt middels. Relativt dyrt for dette området. Servicen var oppsiktsvekkende treg. Vanskelig å få kontakt med servitører for å få bestilt. Drikke ble satt fram ved baren og ble varmt før servitørene leverte det til bordet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kimsJ2642PG
Lola V, Director de Relaciones con Clientes på Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear Customer
Thank you for your review, all feedback help us to improve.

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi leste på forhånd at de hadde god mat her men lang ventetid og generell dårlig service. Akkurat denne erfaringen hadde vi og. Vi ventet en time på hovedretten, det var etter vi endelig fikk bestilt den. Ikke mulig å få tak i kelner når vi trenger mer drikke. Når maten først kom var den veldig god. Beregn god tid og mye tålmodighet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 627heidik
Lola V, Director de Relaciones con Clientes på Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Dear Customer
Thank you for your review, all feedback help us to improve.
We are happy you liked the food, and we will try to improve our service.
we hope to see you soon!

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Første gangs besøk! Det var full resturant og det bar servicen preg av. Det tok noe lang tid å få bestilt, og ingen kelner var innom å spurte om maten var god,det er for dårlig! Maten var veldig bra, bortsett fra én rett,der var kjøttet ikke bra,det var rett og slett surt! Litt surr med regningen var det også! Tror dette er et bra sted,men vi var litt uheldig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 625_ivindl
Lola V, Director de Relaciones con Clientes på Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Dear costumer, Thank you for taking time to write your review. We are sorry Knowing your experience was not completely satisfactory. All feedback is welcome as far as it help us to improve. We hope to see you again soon.

Reisende som så på Sunrise, så også på

Orihuela, Alicante (provins)
Playa Flamenca, Orihuela

Orihuela, Alicante (provins)
Orihuela Costa, Costa Blanca

Har du vært i Sunrise? Del dine erfaringer!