“Nyttårsmiddag”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og god mat, men veldig små porsjoner og må sies ganske overrated med hensyn til pris. Har vært her flere ganger med venner som bor i nærheten, og synes ikke at prisen står til kvaliteten eller kvantiteten dessverre. Spiste nettopp en tiretters nyttårsmeny, hvor brødet telte som en rett og mår vi etterlyste manglende retter så fikk vi fortalt at de var slått sammen med andre retter. Kan vel neppe kalles 10-retters da? Synes at 70 euro blir litt stiv pris...

Takk, Kristin D
Gong03189, Public Relations Manager på The Cellar Door, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Hi Kristin

Thanks for taking the time to review us. Apologies but there was a typo in the menu, which meant that one of the starters description was spaced incorrectly over 2 separate lines, but were actually one dish. We explained to guests that there was a mistake on the menu, so apologies for the misunderstanding... the menu was actually 9 courses, not 10.

Thank you for coming

Happy New Year

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Gårsdagens “Taste Menu”; 8 deler: Amouse Bouche, Kamskjell med curry majones, sprøstekt skinke og sitrongele, Geitost med rosiner, appelsin og rød løk, Havabbor med koriander, valnøttpesto og ertestuing (nam nam), Andebryst med rødbeter, oliven og rødvinsaus (oi, oi, oi). Det hele ble avsluttet med Sitron brulee med marengs, Malibu «sukkerbrød» og kokos, etterfulgt av Petit Fours og så kaffe. Holdt på å glemme husets overraskelse som det startet med, ravioli med ost/ostesaus toppet med spirer av noe slag (kjempegodt). Det ble valgt en god hvitvin til oss. For den yngste (9 år, snart 10) passet det ikke med Taste Menu og hun fikk tilpasset en meny med bl.a. Andebryst og en stor dessert som falt i smak. Alltid hyggelig å bli tatt imot på The Cellar Door. Forventningene er naturligvis høye, men bli innfridd. Pris for et måltid blir gjerne noe høyere en «standard restaurantene» men, er verd det.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, larsgrov
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Utrolig vennlig betjening med fantastisk mat. Følget valgte Discovery-menyen. Vi angrer ikke etter en perfekt balansert 7-retter. Takk for oss. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, timgrov
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Stedet har bare åpent på kvelden noe vi synes er synd, da vi oftest spiser vårt hovedmåltid ved lunsjtider. Det sagt så har de godt besøk og bordbestilling anbefales. Maten er over gjennomsnittet og personalet profesjonelle og hyggelige. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 881knutb
Anmeldt 19. april 2018

Vi spiste Tasting Menu. Forrettene var veldig gode og smakfulle, selv om et par var blitt kalde før servering. Hovedretten var ikke fullt så god og kjøttet veldig grovt. Etter min mening er maten overpriset. Det må åpenbart være et problem med toalettene, hver gang noen kom derfra så kom det kloakklukt. Vi burde ha klaget, men vi betalte og gikk heller hjem.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bentes55