“Middag”

Vurdert som nr. 4 av 125 Restauranter i Playa Flamenca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var tre generasjoner på besøk og spiste middag med tilhørende drikke samt dessert. Mat, dessert, drikke samt service var helt topp

Dato for besøk: august 2019
Takk, 784mayg

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom uten å ha bestilt og var heldige da det var et bord ledig for 2 personer, anbefaler å bestille på forhånd hvis en vil sitte ute. Rolig å behagelig uteplass. Vi bestilte dagen anbefaling som var en perfekt biff med grønnsaker og fløtegratinerte poteter til. Til forett bestilte vi dagens suppe og hvitløksbrød. Alt smakte perfekt. Servicen var på topp og høflig.

Takk, 677sveinh
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Her var det fantastisk mat og mye forskjellig å velge i. Gode grønnsaker som tilbehør. De har and, biff, kylling, curry for å nevne noe. Deilig med litt annet tilbehør enn bare pommes frites.

Kommer gjerne igjen!

Takk, InaMitt
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Her var det nokon for ein kvar smak. Biffen er den beste me har smakt, fisken var nydeleg med godt og ferskt tilbehør, mør og god and, barnemenyen var topp kvalitet og den vegetariske lasagnen utrolig god. ANBEFALES!

Takk, monicaf559
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

En liten koselig resturant med meget god mat, vin og service. Spiste to forskjellige forretter der begge var meget god. Hovedretten ( kjøttgryte) var god men litt trekk pga ikke alt fettet var fjernet fra kjøttet. Desserten var også utmerket. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Renate M

Reisende som så på Fig & Olive Restaurant, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca
Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Fig & Olive Restaurant? Del dine erfaringer!