“Bestill fillet steak, men uten hvitløk”
Anmeldelse av The Long Horn

The Long Horn
Vurdert som nr. 9 av 86 Restauranter i Playa Flamenca
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Bra biff, godt tilbehør, men for mye hvitløk. Dropp hvitløken så blir det et veldig godt måltid. God meny å velge fra og bra priser på godt kjøtt

Dato for besøk: september 2021
Takk, JarBrandt

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Lite imøtekommende betjening. Maten helt passelig. Fikk vite ved betaling at de ikke tar kort og det trekker ned.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Evelyn M
Anmeldt 5. august 2019

Da var vi på ferie igjen. 10 gangenen jeg er her på playa flamenca, men aldri prøv long horn nede på centeret. Gledet meg til å få i meg ett godt kjøttstykke. Medium steik entrecote, men neida her fikk jeg rett å slett ett blått lite stekt kjøttstykke. Så var det min kjæreste sin tur, hun skulle ha ytrefielt men ente faktisk opp med samme kjøtt som meg, og det var i det minste stekt godt. Så her går jeg nok ikke igjen desverre long horn.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 649magga44
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Resturangen står oppskrevet som vegetarvennlig, noe den IKKE er da brød å pommfrites ikke er noe å kalle vegetarvennlig. Passer seg dårlig å dra med venner som er vegetar, ellers var maten grei men noe overpriset :)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, greenthumb420
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Her kaver de på uten å ha helt kontroll. Man får ikke lov å bestille maten samtidig med drikken, mat SKAL bestilles først.

Det tok over 1 time å få hovedretten. Forrett var cæsarsalat, som egentlig var ganske god. Dressingen var en dillsaus - ikke sæsardresding.

Betalingsmaskinen var ødelagt; fint for dem - da ble deg nemlig tips. For vi var leie IG ville ikke vente på veksling.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, InaMitt

Reisende som så på The Long Horn, så også på

Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i The Long Horn? Del dine erfaringer!