“Fantastisk”

Indian Cottage
Vurdert som nr. 14 av 86 Restauranter i Playa Flamenca
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Den aller, aller beste indiske maten og servicen får du her,. Vi har spist her i mange år og kommer alltid tilbake! Anbefales på det sterkeste.

Takk, siljea257
Happy Sahota, Owner på Indian Cottage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Dear Customers, thanks for your feedback.we hope see you soon. thanks again.

Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Flott service, topp mat.
Deilig med papadum og dip mens vi ventet
ventet på maten.
Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Terje H
226happys, Owner på Indian Cottage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Dear customer, thanks of lots for your feedback. Hope see you soon. TEAM INDIAN COTTAGE RESTAURANT ........... Thanks again.

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ga søkt på Trip a så falt valget på IC. Fikk siste bordet ute og takk for det, her må bestilles bord neste gang. 3 retter valgt fra meny 1 flaske vin avkjølt rødvin og nan brød til 25 euro for 2, og en fantastisk god mat. Her skal vi tilbake, hyggelig betjening og rent og ryddig. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 99vidare
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Helt topp! Fantastisk mat og service! Stor fin meny vi prøver det meste fra, og alt hittil har smakt fortreffelig!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Peder00
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Dette stedet er verdt et besøk! Ser ikke ut som den beste restaurant men med nydelig mat og et fantastisk personale ble dette en innertier. Anbefales:)

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 772lillb

Reisende som så på Indian Cottage, så også på

La Florida, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Indian Cottage? Del dine erfaringer!