“Fantadtisk”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 12. september 2019

Nydelig mat;hyggelig og dyktige kelnere.Fin atmosfære.Feiring av bursdag.Fikk ekstra god service med oppmerksomhet og deilig dessert til vår datter.Skal garantert tilbake

Dato for besøk: august 2019
Takk, nina_forsmo

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Dette er en av favoritt restaurantene mine i La Zenia. Veldig god mat og kjempe hyggelig betjening. Leverer alltid på samme høye nivået.
Denne kan trygt anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, runeberg
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Rustica leverer nok en gang på et høyt nivå. Service,mat og stemning er akkurat som det skal være! Vi hadde Rib eye og stuffed pork chop(trenger 30 minutter på å lages),og det var aldeles nydelig, og store porsjoner. Sjokolade fondant slår aldri feil!
Men husk å bestille bord,for det er nesten alltid fullt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 625_ivindl
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Er ikke ofte alle er fornøyde med maten, men dette var helt topp. Nydelig mat, både fisk, kjøtt. Vinen var også veldig bra.

Takk, Anne N
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Alltid nydelig mat og topp service på Rustica. Blåskjellene er magisk, biffen er en vinner.. Parmesan gratinert torsk er også veldig god. Kamskjell til forrett anbefales også. Dessertene går ned på høykant

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Brelejenten

Reisende som så på Rustica, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Rustica? Del dine erfaringer!