“Strålende”
Anmeldelse av Restaurant Adria - STENGT

Restaurant Adria
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god og masse mat. Hyggelig å blide servitør. Kommer gjerne tilbake. + for hjemmelaget Baileys kake..den var særledes god. Takk for et hyggelig besøk

1  Takk, gjewa

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 7stk til bords,og 5 av oss var der for første gang. Flott sted,og bra service. Maten var veldig bra,gulasj suppe,biff,kylling og grillspyd falt virkelig i smak. De har en stor meny, så her bør de fleste finne noe de liker! Håper de får bestå!

Takk, 625_ivindl
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant på et slitent senter. En blid innehaverske tar vel i mot og man føler seg velkommen. God forrett frister ganen, før den kroatiske kjøttretten Al Verushka gjør sin entre. En smakfull grilltallerken med godt kjøtt i tillegg til "tradisjonskosten"; Cevapecici og pleskavisjka smakte utmerket. Medspisersken som hevder å være Vegeterianer når mulig, gjøv løs på hjemmelagd veggiburger og smilet gikk helt rundt.
Å avslutte med eplekake og is, krevde sin mann - porsjonene er store, men jeg klarte det!

1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe god biff med tilbehør. Barnevennlig. Kjempe bra service! Reint, hyggelig bekjening. Vår nye stamplass i Playa Flamenca.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thomas G
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Vårt første, men ikke siste besøk på Restaurant Adria. Hyggelig sted og svært trivelig vertskap. Menyen var variert. Signaturretten fra Balkan med Cevapecici var smakfull, nydelig presentert og frister absolutt til gjentagelse. Rekecoctailen som innledet måltidet var også nydelig.
Medspiserskens vegetariske gen slo inn og det ble en veggiburger som høstet jubel.
Der slo også forretten an - bruchetta med masse godt pirret appetitten slik den skal.
Å avslutte måltidet med is med varme kirsebær fortjener karakteristikken "innerttier" selv om sulten ikke akkurat presset seg på etter et herrrlig måltid.
Joda, dette var bra og vi kommer igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Roy50srg