“Elendig service”
Anmeldelse av Havnekroa Oscarsborg

Havnekroa Oscarsborg
Vurdert som nr. 23 av 25 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Havnekroa Oscarsborg er en restaurant med fokus på smakfulle og mangfoldige retter, uformell stemning og ekte matglede. De serverer alt fra italiensk pizza, husets hamburger, til fiskesuppe og salater. Havnekroa ligger i vannkanten på Oscarsborg gjestehavn, omgitt av fantastiske natur, på en øy full av severdigheter og historiske hendelser. Restauranten har plass til 45 gjester inne, og den solfylte uteserveringen rommer 120 gjester. Med utsikt over havnen og Oscarsborg, er Havnekroa det perfekte stedet for noe godt i glasset eller en matbit i solen.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt elendig service i fellesferien. Restauranten stenger fredag kveld kl 21. Og vi var innom før kl 20.00 og fikk beskjed om kjøkkenet var stengt pga at de prioterier take away kunder. Var ingen imøte kommende om og lage noe enkelt. Overhode ingen god service de 2 dagen vi var der. Men derimot nabo båten med veldig hyggelig Bergens ferierende gjester serverte nydelg mat.

1  Takk, Kjell O

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en svært dårlig opplevelse med feil mat levert til barna uten noe forståelse for at det ble feil og ingen tilbakemelding om det skulle rettes eller ikke. Absolutt ikke full restaurant men ventet over en time på mat. Måtte bestille runde to med drikke to ganger, men ikke det engang ble riktig. I tillegg opplevde vi servering på en måte som absolutt ikke er i henhold til dagens corona-situasjon. Bartender tar i glassene på drikkesone, og veksler mellom å trykke på sin telefon og ta på glass/sugerør.
Trist opplevelse!

1  Takk, finnjj
Anmeldt 9. mai 2021

Vi var fire stykk som bestilte en burger og en pizza på deling. Burger kom etter kort tid, mens pizzaen lot vente på seg. Etter 20 min kom servitøren og sa at de var tom for cherrytomat, da sa vi at de kunne ta vanlig tomat istedenfor. Etter en time hadde vi fortsatt ingen pizza, så vi etterspurte den flere ganger, hvorpå de sa at den var snart ferdig. Alle nye bord rundt oss hadde fått maten for lengst, så vi gikk inn og klagde, da sa mannen bak kassen at pizzaen hadde vært klar lenge, men siden vi flyttet oss ut så fant de oss ikke igjen (selv om vi spurte om det var greit). Han sa jeg kunne få pizzaen og at de kunne lage en ny, men pizzaen han ga meg var en helt annen enn den vi hadde bestilt, så da ga vi opp og fikk pengene tilbake igjen. Uhyggelig opplevelse å bli møtt av en frekk betjening etter å ha ventet så lenge på mat!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, William N
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Spis heller i Drøbak før dere kommer til Oscarsborg. Jeg har ikke opplevd så ufin og tildels aggressiv betjening. Spesielt han som tar imot betaling. Selve stedets lokasjon og uteservering er flott på solrike dager. Tar lang tid før maten kommer, vi bestilte fish & chips og onion burger med karamellisert løk. Det som ble servert var tilnærmet karbonade med stekt løk og da snakker vi noe som lignet på fryst løk som var varmet i mikrobølgeovn. Fish & chips var kjedelig og tørr. Med tanke på prisnivå her, så får dere veldig mye mere for pengene i Drøbak. Ta heller noe drikke i solen her.

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, WFrode
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Svært ufin betjening. Prøvde ydmykt å bestille mat, ble uhøflig avvist... som at jeg kunne vite det ikke gikk da det var lang ventetid. Følte oss lite velkommen fra start av. Familie på to voksne og to gutter. Vi spiste ikke der.

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, tores865

Reisende som så på Havnekroa Oscarsborg, så også på

Har du vært i Havnekroa Oscarsborg? Del dine erfaringer!