“Flott sted men skuffende mat”
Anmeldelse av Havnekroa Oscarsborg

Havnekroa Oscarsborg
Vurdert som nr. 23 av 27 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Havnekroa Oscarsborg er en restaurant med fokus på smakfulle og mangfoldige retter, uformell stemning og ekte matglede. De serverer alt fra italiensk pizza, husets hamburger, til fiskesuppe og salater. Havnekroa ligger i vannkanten på Oscarsborg gjestehavn, omgitt av fantastiske natur, på en øy full av severdigheter og historiske hendelser. Restauranten har plass til 45 gjester inne, og den solfylte uteserveringen rommer 120 gjester. Med utsikt over havnen og Oscarsborg, er Havnekroa det perfekte stedet for noe godt i glasset eller en matbit i solen.
Anmeldt 8. august 2021

Bestilte to fiskesupper som ble servert lunken, smakløs og med så overkokte fiskebiter at de var vanskelig å tygge. Får etterhvert tak i en servitør som sier de skal lage to nye. 5 minutter senere får vi servert akkurat samme suppe bare et par grader varmere. Dårlig service. Man kan i det minste spørre om maten står til forventningene.

Takk, HugeH4

Anmeldt 8. august 2021

Oscarsborg Havnekro ligger i innløpet til indre Oslofjord og er en veldig hyggelig kro! Pizza'n her er utsøkt, personalet og eier er veldig hyggelig og det er alltid hyggelig å komme hit! Anbefales på det varmeste!

Takk, annekarinbj
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Ventet lenge på menyen. Kremet fiskesuppe og skagenrøre ble valgt. Vann til begge, en uten isbiter. Vannet kom, begge med isbiter. Fiskesuppa var tynn og smakløs, smørbrødet var nesten for mye reker fra lake.
Nei, dette holder ikke.

Takk, gjerberg
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Pizzaen på Oscarsborg er i en klasse for seg, har spist der 3 ganger i sommer. En deilig øl i solen er heller ikke å forakte. Det tar tid, men er ikke det bare topp når man har ferie? Mange kommer hit med helt feil forventninger, det første de gjør er å mase på personalet, og tror de er verdens midtpunkt….( artig å observere) Setter man forventningene til det dette er, en kro, som serverer super mat, så om man flyter med, nyter solen, med godt drikke og selskap, smiler og er tålmodig med personalet blir det en knall dag. Vi kommer snart tilbake.

1  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service
Virker kaotisk. Kom aldri noen til bordet, så vi sjekket hjemmesiden for å se om man måtte bestille på nett (slik som er vanlig hos mange under Covid-19). Der står det at man kunne bestille til bord.nr, så vi gjorde det. Ble oppringt av en sint ansatt som sa at vi måtte skjønne at vi ikke kunne bestille på nett, at vi måtte vente på en servitør, og at vi måtte forvente at det tok ekstra lang tid siden vi gjorde det ;?). Vi var 7 personer som fikk mat og drikke. 3 personer var ferdig å spise når neste pulje fikk maten.. De to siste fikk mat etter 1 time når de 5 andre var ferdige. Det hele virket kaotisk og lite servicevennlig. Anbefales IKKE.

Takk, Willys D

Reisende som så på Havnekroa Oscarsborg, så også på

Har du vært i Havnekroa Oscarsborg? Del dine erfaringer!