“God som gull ❤️”

Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 9 av 27 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Var på Bombay Masala i går . Var ikke den første og absolutt ikke den siste gangen. Fantastisk mat og service. Interiøret har også blitt fint etter oppussingen. Over alt er det skinnende rent. En av de beste indiske restaurantene jeg har vært på, og jeg har besøkt mange rundt omkring i verden ❤️. ‍

Takk, Ingun2013

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Delikat og smakfull fra begynnelse til slutt. Behagelig og vennlig servitør, som var både oppmerksom og hjelpsom. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Ambassador161105
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Andre gang på dette stedet var en stor skuffelse. Take-away en time for stengetid, bestillingen ble ringt inn. Oksegryte med ris, medium styrke. Maten var smakløs, kjøttet seigt og styrkegraden ekstra sterk. I hver av porsjonene fisket vi opp en rød chili i skiver, inkl frø. Kanskje bare en dårlig dag på jobben men absolutt ikke akseptabelt.

Takk, annesG2097NM
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Dette stedet egner seg for de fleste anledninger selv om lokalet fint kunne trenge litt oppussing. MEN maten og servicen er så god at det absolutt er verd et besøk. Hvis du sliter med matallergi, så blir de ikke vippet av pinnen, men gjør alt for å påse at du får en hyggelig og god matopplevelse. For en matallergiker er det meget betryggende.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, HegeKarin
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Bombay masala har aldri skuffet oss. En meny med mange velsmakende indiske retter, men ikke minst et sted som har ambisjoner om å gi deg en god opplevelse. Tøyduker og servietter, papadams med tilbehør er inkludert, servitører som er opptatt av at du har det bra. Hele familien finner noe de vil ha. Spennende å utforske nye retter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ErikLundeby

Reisende som så på Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!