“God indisk resturant.”

Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 7 av 27 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

God og nok indisk mat i den variant mild eller hot som ønskes.Vanlig variert utvalg.Hyggelig å sitte ute.God,blid og vennlig service.Vinutvalget var dårlig og burde vært mye bedre.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, HHBNorge

Anmeldt 18. april 2020

Vi benytter restauranten ofte for levering hjem, og er MEGET godt fornøyd! Rask levering, super mat, super service. Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Ragge62
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Her er fin indisk stemning og nok å velge på menyen. Vi kom en travel kveld og det tok litt lang tid før maten kom. Det smakte godt og rikelig størrelse.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 207arnew
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Spiser mye indisk, og heldigvis for meg som bor i nærheten har et sted hvor god mat alltid serveres! Kjempe godt hjemmelaget nanbrød, med godt tilbehør og fantastiske retter! Eneste pirket er at tilbehøret kan variere i kvalitet, i hvertfall etter min smak. Nanbrødet liker jeg såpass stekt at den ikke får brente kanter, men tykk og litt seig, men samtidig stekt. Raita tilhører kan varierer fra nesten ingen grønnsaker i til masse grønnsaker, selv om smaken alltid er ekstremt god! Opplever også ved takeaway at noen retter får mindre saus enn om man spiser i restaurant. Kanskje jeg som er pirkete. Men det skal man være. Når det kommer til smak som sagt alt i alt er det absolutt, INGENTING og si på! Fantstisk atomsfære i selve restaurant. Her spises det indisk minst en gang i uken, og alltid fornøyd! Test selv!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, mrtenden
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

God indisk mat. Velsmakende og rikelig med mat. Noe trekk for lang ventetid, men en fin plass å ta med venner eller den utvalgte til. Anbefales

Dato for besøk: april 2019
Takk, 420kime

Reisende som så på Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!