“God indisk.”

Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 9 av 25 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 1. august 2021

Er her jevnlig (inkl take away). God indisk. Anbefaler spesielt Mumtaz Tandori (="mixed grill"= som gir rikelig med forskjellige typer kjøtt + scampi.

Takk, erikeideh2016

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten sommeren 2020 og var veldig fornøyd men ble skuffet nå. Vi bestilte to barnemenyer men fikk regning for tre: servitøren mente at vi ba om chicken curry i tillegg til de to barnemenyene. Generelt tror vi at servitøren kan ikke så bra norsk - han glemte f.eks vinen til fruen.
Maten smakte bra bortsett fra nr 14 (grillet kylling) som var hans anbefaling! Den var ikke krydret men oversaltet slik det var uspiselig. Regningen var på 1790 kroner for 5 stk. som vi synes er i det stiveste laget. Moralen : man kan ikke entre samme elv to ganger.

Takk, EgorD
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Har vært veldig fornøyd med denne restauranten både sommeren 2019 og 2020, men ble litt skuffet i år. Vi bestilte eplejuice til ungene og fikk appelsinjuice (det gikk greit for ungene). To av oss fikk ikke drikke, så vi måtte minne servitøren på det. En medium tikka smakte veldig lite krydder. Mixed pickles hadde de ikke, og mango chutney som tidligere har vært så god, var nå bare et mildt syltetøy i et plastbeger. En indisk restaurant må ha gode og sterke pickles og god mango chytney!

Gleden var at min egen medium pepper murgh var helt fantastisk! Så den anbefales. Prisen? Nokså stiv...

Takk, Voyager56428597052
Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Valgte Bombay Masala for feiring av mammas fødselsdag. Vi ble hyggelig mottatt av betjening og plassert ved vindusbord selvom det var flere ledige plasser. Bare to andre bord var satt.

Vi bestilte og mens vi ventet på maten kom det flere større selskap som ble plassert tett oppå. Føltes veldig rart at vi alle satt så tett under korona når halve lokalet hadde ledige bord.

Maten var god nok med
mørt lam, dog litt lite krydder, men dessverre ble smaker og lukter generelt ødelagt av servitørens heftige parfyme i tillegg til alle de andre gjestenes overstadige parfymering som vi kjente så altfor godt. Endte opp med regning på 1150 kr for tre hovedretter, en brus, to nan brød og raita. Det er hittils den dyreste indiske restauranten jeg har vært på uten at matopplevelsen sto til prisen. Men kanskje man kan ha de prisene når man har lite konkurranse fra samme kjøkken.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, monsebakken
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

God og nok indisk mat i den variant mild eller hot som ønskes.Vanlig variert utvalg.Hyggelig å sitte ute.God,blid og vennlig service.Vinutvalget var dårlig og burde vært mye bedre.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, HHBNorge

Reisende som så på Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!