“Lunch”
Anmeldelse av Pavels bakeri

Pavels bakeri
Vurdert som nr. 10 av 25 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 4. september 2021

Vi var fire stykker, to voksne og to barnebarn. Uteplassen ligger koselig til og lunt. I dag var det litt høst drag i luften, men der var det deilig. Vi spiste smørbrød og kaker.
På laksesmørbrødet kunne det vært noe mer laks og litt mindre eggerøre, men det smakte godt, rekesmørbrødet hadde for mye majones og der kunne det vært noe mer reker. Begge smørbrødene på nydelig brød. Kakene smakte fortreffelig og kan anbefales. Totalt sett hadde vi et deilig måltid i hyggelige omgivelser. Kan trygt anbefale stedet, en hyggelig opplevelse. Velkommen!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ullern22

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Dette er stedet for et kakestykke.
Også fristende utvalg av påsmurt rundstykker/smørbrød. Alt er meget delikat og fristende.
Et fint sted for påfyll og en pust i bakken.
Stedet virker familiedrevet, og betjeningen er vennlig og hjelpsom.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 207arnew
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig sted med godt utvalg av kaker og annet bakverk. Relativt få sitteplasser inne men det er også plasser ute om temperaturen tillater det.

Takk, Aorta67
Anmeldt 13. august 2018

Vi var i Drøbak en søndag formiddag og var ute etter et sted å ta en kopp kaffe med nogo attåt. Pavels kunne by på nydelig bakverk og svært rikelige stykker/posjoner! Det var godt med plass ute, med parasoller mot sol/regn. Eneste lille aber var at det ble kø ut av inngangsdøra, og den var smal, slik at det ble litt vanskelig å gå ut med et brett. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Harald G
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste frokost her en av dagene vi lå i båt i gjestehavnen. Maten var grei, god service men kanskje litt kjedelig utvalg. Kjæresten spiste karbonadesmørbrød og han var veldig happy, min calzone var grei men ikke noe mer. Burde kanskje prøvd børek med spinat, de så gode ut. .

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, lindahH7467EM

Reisende som så på Pavels bakeri, så også på

Har du vært i Pavels bakeri? Del dine erfaringer!