Perfect Escape på Oscarsborg Hotel & Resort - STENGT

Anmeldt 15. oktober 2018
hannea360
Oslo, Norge
Utrolig gøy!

Dette var utrolig gøy! Fikk virkelig testet våre sammarbeids evner. Anbefaler dette på det... les mer

Anmeldt 1. august 2018
line1123
Oslo, Norge

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var her 4 venner og hadde det kjempegøy. Vi har vært på flere escape rooms tidligere og dette var veldig bra gjennomført. Kan anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, hannea360
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Spennende tema med senking av Blucher og omgivelser med historisk sus på Oscarsborg gjør dette escaperommet til en veldig bra øvelse for både grupper og enkeltpersoner. Engasjerende. Anbefales !!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 476fredrikh
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette var utrolig gøy! Fikk virkelig testet våre sammarbeids evner. Anbefaler dette på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, line1123
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

For jentegjengen var det for de aller fleste første gang på Escape room! Dette var utrolig gøy og vi fikk virkelig testet samarbeidsevnene våre. Dette skal vi helt klart gjøre igjen:-)

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, NinaMerete2014
Anmeldt 21. april 2018

Veldig bra spill, et av de bedre jeg har vært på! Den historiske bakgrunnen setter en ekstra spiss på opplevelsen, men historiske kunnskaper er ikke nødvendig for å klare spillet. Vel verdt pengene!

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Cocoforcoconut