Booking.comUSD 181
Travelocity
eDreamsUSD 181
CheapTicketsUSD 181
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Blide og hyggelig personalet, og fantastisk god mat i den nyoppussede resturanten. Frokostbuffeten var nok noe amputert pga. Covid-19, men en grei løsning når ting er som de er. Anbefales. Vi kommer tilbake.

Takk, Kristinbe
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

På dette historiske hotellet, i Drøbak sentrum,ble vi møtt med et stort smil og mye vennlighet. De ansatte satt kunden i fokus og hadde tid. Vi fikk et rent, ryddig og flott papegøyerom. Coronafrokosten var god, servert på Stavanger flint med god historie på kjøpet. En slik plass er det godt å være. Kan anbefales, vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, audbloddervikb
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt og koselig hotell i Drøbak sentrum! Herfra kan du gå til alt! Koselige og blide ansatte, som gjør ditt besøk så godt som det kan bli, lite støy, selv med vinduer oppe! Stort utvalgt i spisesteder i umiddelbar nærhet. Hvorfor bo noe annet sted, når du kan bo på Reenskaug?

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 906gudrunf
Anmeldt 17. desember 2019

Fint rom - 214, deilig seng.

Men skulle ønske det var dusj vegg istedenfor ekkelt dusjforheng..

Meget hyggelig personale

Ikke store frokosten , men det som var smakte deilig.

Gratis parkering

Hotellet er midt i sentrum - gåavstand til det meste.

Ganske lytt.. hørte godt rengjøring av naborommet tidlig på morgenen...

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, jeanettej661
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Gammelt kan være sjarmerende, eller bare slitent. Her tenderer vi mot det siste.
Her får man ikke kjøpe middag, tydeligvis kun de som har forhånds bestilt. Da er det heller ingen grunn til å sitte ned ryggen til de som spiser å ta et glass i baren.
Nei, her trengs masse oppgradering både på hotell, service og kunde-forståelse.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, bj_rntrondt