Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sjarmerende hotell. Personalet er usedvanlig imøtekommende og hjelpsomme. Bra restaurant! Grei frokost-ikke mer utvalg enn det bør være. Gåavstand til alt! Veldig familievennlig, kommer gjerne igjen

2  Takk, Annepaa
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Blide og hyggelig personalet, og fantastisk god mat i den nyoppussede resturanten. Frokostbuffeten var nok noe amputert pga. Covid-19, men en grei løsning når ting er som de er. Anbefales. Vi kommer tilbake.

Takk, Kristinbe
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

På dette historiske hotellet, i Drøbak sentrum,ble vi møtt med et stort smil og mye vennlighet. De ansatte satt kunden i fokus og hadde tid. Vi fikk et rent, ryddig og flott papegøyerom. Coronafrokosten var god, servert på Stavanger flint med god historie på kjøpet. En slik plass er det godt å være. Kan anbefales, vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, audbloddervikb
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt og koselig hotell i Drøbak sentrum! Herfra kan du gå til alt! Koselige og blide ansatte, som gjør ditt besøk så godt som det kan bli, lite støy, selv med vinduer oppe! Stort utvalgt i spisesteder i umiddelbar nærhet. Hvorfor bo noe annet sted, når du kan bo på Reenskaug?

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 906gudrunf
Anmeldt 17. desember 2019

Fint rom - 214, deilig seng.

Men skulle ønske det var dusj vegg istedenfor ekkelt dusjforheng..

Meget hyggelig personale

Ikke store frokosten , men det som var smakte deilig.

Gratis parkering

Hotellet er midt i sentrum - gåavstand til det meste.

Ganske lytt.. hørte godt rengjøring av naborommet tidlig på morgenen...

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, jeanettej661