Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell med sentral beliggenhet. Koselig uteservering. Utrolig serviceinnstilte ansattte, blide og hyggelige. Rene, pene rom. Gode senger. Nydelig mat i restauranten og god frokost. Alt i alt et trivelig opphold☺️Vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, Berit N
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med kjempehyggelig betjening som virkelig kan service og kundebehandling. Godt kjøkken og god mat
Flott og veldig rikholdig frokostbord. Trivelig uteservering både med og uten tak over. Hotellet anbefales.

1  Takk, 727kayn
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste ute i nydelig sommervær. Noe støy fra trafikken rett utenfor. Meget hyggelig og oppmerksom betjening. Vi bestilte begge hamburgermeny med søtpotet fries. Kan anbefales, meget god.
Pavlova med sitronkrem som avslutning føltes dog noe for søt og Cappuchino maskinen var ødelagt. Husets vin, både hvit og rød var meget gode. Anbefaler et besøk her og jeg kommer gjerne igjen for å «spise meg gjennom resten av menyen»

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Hiped
Anmeldt 22. desember 2020

I disse korona tider var det ekstra hyggelig å komme ut med venner å spise middag.Forventningene var høye hos alle.Nydelig opp pussede lokaler møtte oss.Kjempe blid kelner,nydelig mat.En veldig hyggelig kveld hvor ikke minst smittevernet ble godt i varetatt.Anbefales på det varmeste,vi kommer i allefall tilbake

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Annemor S
Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Trengte overnatting for en natt og valgte Reenskaug. Fant greit frem og parkerte på hotellets anviste plass. Pøsregn i Drøbak hele dagen. Veldig hyggelig dame i resepsjonen (som er der bardisken er). Fin info om frokost og parkering og alt, men jeg skulle dra før frokosten var i gang og spiste middag utenfor hotellet. Nesten litt synd siden selve lokalet var kjempefint og varmt innredet.

Hotellet hadde frista med utsikt over byen. Rommet mitt hadde utsikt til mosekledd takstein, fjellvegg og noens røykehjørne. Men det regna som sagt så no hard feelings. Elsket at Reenhaug fortsatt har minibar. Veldig kjekt for oss som liker å kunne lagre kjølevarer.

Standard hotellseng med overtall av puter med ymse flekker på. De ble fort lagt på gulvet. Deilig bad med god dusj og alt.

Gjennomsnittlig score da alt føltes gjennomsnittlig. Litt falmet. Litt flekkete. Litt slitt. Men hyggelig følelse og gode ansatte. Jeg vil velge dette fremfor kjedehotell neste gang også.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene