Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi tilbrakte en uke her i juli 21. Vi har bodd her flere ganger tidligere og det har hver gang vært helt fantastisk. Ypperlig service av trivelige ansatte og maten er i en klasse for seg selv. At været var helt nydelig under hele oppholdet gjorde oppholdet enda bedre, men Reenskaug er et fantastisk hotell med en spennende historie uansett vær og årstid. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, EvaB705
Anmeldt 21. juli 2021

Hotellet er familiedrevet og bærer preg av det. Ved hver interaksjon møttes jeg med en genuin glede og hjelpsomhet. I motsetning til folk flest på denne årstiden, var jeg på forretningsreise, og hadde således et behov for å spise frokost tidlig. De dekket en fabelaktig buffet, eller ga meg en overdådig matpakke hver dag for å passe på akkurat mine behov. Og alt med et smil!
Det må være litt av en intervjuprosess ved hver ansettelse, for de få som slipper gjennom det nåløyet er intet annet enn fantastiske. Jeg anbefaler dette hotellet på det sterkeste!

1  Takk, Forrestningsferie
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell med sentral beliggenhet. Koselig uteservering. Utrolig serviceinnstilte ansattte, blide og hyggelige. Rene, pene rom. Gode senger. Nydelig mat i restauranten og god frokost. Alt i alt et trivelig opphold☺️Vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, Berit N
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med kjempehyggelig betjening som virkelig kan service og kundebehandling. Godt kjøkken og god mat
Flott og veldig rikholdig frokostbord. Trivelig uteservering både med og uten tak over. Hotellet anbefales.

1  Takk, 727kayn
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste ute i nydelig sommervær. Noe støy fra trafikken rett utenfor. Meget hyggelig og oppmerksom betjening. Vi bestilte begge hamburgermeny med søtpotet fries. Kan anbefales, meget god.
Pavlova med sitronkrem som avslutning føltes dog noe for søt og Cappuchino maskinen var ødelagt. Husets vin, både hvit og rød var meget gode. Anbefaler et besøk her og jeg kommer gjerne igjen for å «spise meg gjennom resten av menyen»

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Hiped