Pioneer32492065221
Anmeldelse av Reenskaug hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 10. juli 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juli 2023
Romtips: Søndag er ikke dagen å besøke Drøbak på, selv i Juli. De fleste restauranter stenger kl 21. De...
kr 1 346
Svømmebasseng
17.0 km fra Reenskaug hotel
Se flere hoteller i Drøbak
Anmeldt 4. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk sjarmerende hotell. Personalet er usedvanlig imøtekommende og hjelpsomme. Bra restaurant! Grei frokost-ikke mer utvalg enn det bør være. Gåavstand til alt! Veldig familievennlig, kommer gjerne igjen. Noe små rom men fungerer

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, Annepaa
Anmeldt 11. februar 2023 via mobile enheter

Et hyggelig hotell midt i Drøbak. Det er fint å være gjest, man blir tatt godt imot. Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige, maten var ok. Godt utvalg på frokostbordet og godt utvalg av te. Veldig hyggelig at de også hadde honning tilgjengelig.

Det var veldig lytt mellom rommene. Helt standard seng. Om du liker å sove med vinduet åpent, så blir det utfordrende da vinduene ikke hadde hasper. De blåser rett opp. Rent og ryddig på rommene, men slitt.

Jeg ser for meg at flere kommer tilbake hit på grunn av den hyggelige atmosfæren.

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, Solhav
Anmeldt 21. august 2022 via mobile enheter

Flott sentrumsnær beliggenhet, gratis parkering inntil hotellet, rom med balkong, god frokost, egen bar og restaurant med matservering. Det aller beste med oppholdet var dog betjeningen - de deler alltid et smil og er fulle av hjelpsomhet.

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, 191vidara
Anmeldt 12. august 2022 via mobile enheter

Jeg forsøkte bestille hotellrom både via telefon og mail, men fikk ikke svar. Et profesjonelt overnattingssted tar telefon eller svarer deg på mail. jeg sendte oppfølgingsmail og etterspurte svar, men den er fremdeles ubesvart. Velg noe annet om du kan!!

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, 440geirp
Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Koselig hotell som vi mer enn gjerne kommer tilbake til.
Betjeningen var veldig imøtekommende og hyggelige.
Rommene var rene og sengene gode.
Et veldig stort pluss var frokosten!
Masse forskjellige og spennende retter og fatene ble påfylt helt til frokosten var ferdig kl11.
Spiste også middag her og dette kan absolutt anbefales.
Vi hadde forskjellige retter, alle veldig fine og gode, men blåskjellene må være de BESTE blåskjellene vi noen gang har smakt🤩

Romtips: Parkering like bak hotellet. Enkelt å få inn bagasjen via bakdøren👍
Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, runegh