“Usmakelige billige reker rett fra boksen”
Anmeldelse av Guri Malla Is og Spiseri - STENGT

Guri Malla Is og Spiseri
Anmeldt 23. september 2020

Vi ble anbefalt rekesmørbrød til lunsj og fikk bekreftet at det var håndpillede reker, ikke billigitgaven på boks men dog at de hadde ligget i lake.
Det vi fikk var reker uten smak, dryppende av lake tilberedt på salat og med anelse dill til pynt. Salaten var krispi og god, loffen var ok men resten var ikke til forventet standard med pris på kr 165. Servere dette i Drøbak hvor ferske råvarer fra sjøen er rett rundt hjørnet er dårlig.

Dato for besøk: september 2020
Takk, TRE1805

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god is og smoothie! Hyggelig og hjelpsomt personale. Ikke kjempetrivelig lokal, men ikke så farlig når det er sol og benker ute.

Takk, 635noram
9Co, Byrå/konsulent på Guri Malla Is og Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Tusen takk for hyggelig omtale

Anmeldt 12. april 2020

Veldig hyggelig sted midt i Drøbak sentrum som serverer både vanlig mat og is, men vi har kun prøvd isen som er kjempegod. Utvalget av is er bredt, - f.eks. har de 3 forskjellige typer sjokoladeis, og en av dem er hjemmelaget.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Ingeborg56
9Co, Byrå/konsulent på Guri Malla Is og Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 1. april 2020

Jeg trenger ikke reise til Gdansk i Polen for å få gode pølser, eller andre steder, for den saks skyld...jeg kan bare rusle ned bakken til Drøbak torg og gå inn til Guri Malla, hvor de serverer en alldelels utmerket polsk pølse - iflg driverne fra Åkeberg Skoglunn Pølsemakeri - i dag servert med sylteagurker, rødbetskiver, rå løk og to små et begere med passe sterk sennep og ketchup - samt frityrstekte små, mandelpoteter påstrødd grovt flaksalt - perfekt stekt, akkurat så lite at de gir god tyggemotstand - slik iallfall jeg liker dem... Pølsen er lang, grov og perfekt stekt...absolutt å anbefale, om du ønsker en god lunsjtallerken. Neste gang skal jeg prøve den litt kraftigere, tsjekkiske varianten - litt "kortere", men altså litt sterkere enn "polakken"...

Dato for besøk: april 2020
2  Takk, Ketil123

Tusen takk for fin og informativ tilbakemelding, dette var god reklame for oss

Anmeldt 2. januar 2020

Koselig kaffe i Drøbak sentrum :-). Hjemmelaget is er enn av de beste :-) anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, evalki