“elendig service”
Anmeldelse av Handelshuset

Handelshuset
Vurdert som nr. 8 av 27 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 15. juli 2020

Når man går på restaurant skal man bli sett ikke ignorert. Dette har sket masser av gange, virker som dårlig kommunikasjon eller manglende ledelse. Man har folk på jobb som knapt kan engelsk og tar feilbestillinger nesten hver gang man besøker stedet.Når man sier ifra blev man fortalt at man var uønsket neste gang...

4  Takk, sogstiveien125
920saf, Eier på Handelshuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hvem har du fått dette av? Fint om du ringer meg på 47241606 mvh shahab

Anmeldt 3. juli 2020

Helt ok, men overprisa mat. Elendig service. Menyer som har så mange skrivefeil at det var vanskelig å forstå hva de ulike rettene besto av. Skittent bord og utrivelig servitør. Vi måtte betale 108kr for to glass vann fra springen, og det uten at vi hadde fått beskjed om at de tok betalt for vann. Ville gått til et annet sted.

2  Takk, 212katrine
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service, kan godt hende de har Ok mat(pizzaen så ganske god ut, om enn litt for tykk), men det tok så lang tid å få oppmerksomhet at vi til slutt betalte for drikke og gikk. I travel sommersesong er sånt forståelig, men det var ikke i nærheten av fullt.

1  Takk, 635noram
Anmeldt 21. juni 2020

Chevresalat som innholder mye grønn salat og lite andre grønnsaker ble ingen opptur.Reagerer på at de tar 20 kr for et lite glass vann, da burde man i det minste fått en mugge. Det blir dessverre første og siste gang for min del.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Hei2101
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Dette må være Drøbaks beste pizza. Pinsehelg, mye folk, men service det kan du være sikker på at du kan få veldig fornøyd begge gangene jeg har vært her.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 591merethes

Reisende som så på Handelshuset, så også på

Har du vært i Handelshuset? Del dine erfaringer!