“God mat, men bråkete uteplassering rett ved trafikkert vei”
Anmeldelse av Handelshuset - STENGT

Handelshuset
Anmeldt 27. juli 2021

Om du ønsker trivelig atmosfære ute bør du se etter en restaurant lengre unna Torggata, her var det som å sitte på en travel parkeringsplass.

Takk, victoriao873

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kun innom for noe å drikke på kveldstid. For så vidt kjapp servering, men å servere en «Spicy Moscow Mule» som smaker som utvannet sitronbrus, det går bare ikke. Setvitøren viste ingen forståelse for vår tilbakemelding.

Dårlige på smittevern, man sitter for tett.

1  Takk, KalEl2005
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hei har vært fast og trofast kunde i mange år og ønsker ikke skrive noe og uten tvil hvert beste pizza’ n i Drøbak. I dag ventet vi 58 minutter på pizza etter bestillingen og merker i tillegg at pizzaen er merkbart mindre og med mindre fyll en tidligere:-( hvis dere ønsker at lokale skal bruke dere gjennom hele året er ikke dette måten å drive business på og mister lokale kunder. Har hvert et tøft 1 1/2 for alle men må si at jeg dessverre må jeg si at jeg forventer bedre.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Morten F
Anmeldt 24. februar 2021

Nydelig Italiensk Pizza, spiste her flere ganger og vært like fornøyd hver gang.
Små korslige lokaler midt i Drøbak sentrum.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, jangW1953MH
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Bestilte en pizza, alt for fuktig bunn og dårlig sammensatt pizzafyll.
Bestilte også trøffelburger, smakte veldig billig, lite smak og burger brødet var helt vått og vasset. Ingen som reagerte heller når jeg gikk fra en nesten urørt burger, som at de viste at de ville få kritikk.

Smittevern var virkelig ikke bra! Du må ta bestikk fra en krukke på bordet, der flere har vært å tatt bestikk av tidligere. Stod også store flasker med olje ol. På bordet, noe som jeg observerte ikke ble vasket mellom hver kunde.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, nikolineo

Reisende som så på Handelshuset, så også på