jo-og-co
27.7 km fra Oscarsborg Hotel & Resort
27.9 km fra Oscarsborg Hotel & Resort
Se flere hoteller i Drøbak
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde seminar på Oscarsborg. Overnattet på de gamle elevkasernene. Standarden er vesentlig bedre enn da jeg var der som elev en gang på ‘90-tallet. Flott utsikt fra rommet og ut i fjorden. God mat både til frokost og lunsj. Vi hadde festmiddag i selve festningen. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Oscarsborg er unikt på mange måter. Er du litt historie interessert er dette en plass med mye urørt historie. Man kan se utvikling i bygg og militære systemer fra midten av 1800 tallet frem til rett før 2000. Ikke minst er 9 april 1940 noe en kan føle på kroppen her. Hotellet og restaurant er meget bra men litt overpriset.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Petter E
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet i historiske omgivelser. Rommet i elevforlegningen var godt rengjort, enkelt utstyrt uten aircondition og uten mulighet for å lage seg kaffe/te. TV med få kanaler. Frokosten var god, men det var problemer med etterfylling pga mange bryllupsgjester i helgen

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, waltera919
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Tusen takk til det fantastiske personale som jobber her, og alle andre som jobber der ute også, for at dere gjorde vårt opphold helt fantastisk. Dere stilte opp på alle måter med henting og kjøring til båten, med rullestol vi fikk låne, når vi kom med min mormor på 95 som besøkte sitt barndomshjem her ute. Det i seg selv er jo en opplevelse, og dere gjorde opplevelsen enda mer spesiell og positiv, så tusen takk for et fantastisk opphold. Rene og gode rom er det, kjempegod mat og igjen et fantastisk personale. Tusen takk😊!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 90kjerstif
Anmeldt 19. juni 2018

Hadde full helg på Oscarsborg Hotel & Resort.
Det var stas å spise middag i borgen før vi satte oss for forestilling.
Vi var svært uheldig med middagen, men dette er rettet opp av de ansvarlige til topp karakter.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Tiara245