Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Spennende omgivelser som gir mye rom for refleksjon rundt tema ledelse. Oberst Birger Eriksen ga ordren som førte til senkningen av Blücher som igjen ga mulighet for at konge og regjering kunne flykte før nazistenes okkupasjon. Både befalsforlegning og elevforlegning er omgjort til hotellrom. De ligger i separate bygninger fra resepsjon og restaurant. Rommene er helt greie. God mat og hyggelig betjening. Gode muligheter for løpeturer på øyene eller Stolpejakt (Stolpejakten.no).

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, rogersX3836HE
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Var på Oscarsborg i anledning 9.april og overnattet med middag.
Servicen da vi kom var meget bra og vi ble møtt av en meget blid og hyggelig medarbeider som viste oss rundt på hotellet.
Vi ble servert en tre-retters middag som smakte helt nydelig.

Kan sterkt anbefale stedet :)

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, AtleC
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Pene lokaler, og bordene meget delikat dekket på, med fotte bordkort, tulipaner og levende lys. Flott oppsatte servietter. Forskjellige kaker som smakte himmelsk, og gode snitter. Veldig fornøyd, og svært god service.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, terjeruudj
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Konferanse med ledergruppe. Flott ramme, fine kurslokaler, god mat men mye rusk i maskineriet.
- manglende kommunikasjon mellom leddene på hotellet.
- rommene ikke klare, selv ved sein ankomst (og få gjester).
- frokosten ikke klar ved åpning. Varmmat kommer etter at alle hadde spist.
- rot og stygg lukt i tøy-/lagerrom (åpne dører).
- M.m.
Stedet har alle muligheter til å bli fremragende, men det kreves en tydelig styring og ledelse.

Lykke til!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jo-og-co
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde seminar på Oscarsborg. Overnattet på de gamle elevkasernene. Standarden er vesentlig bedre enn da jeg var der som elev en gang på ‘90-tallet. Flott utsikt fra rommet og ut i fjorden. God mat både til frokost og lunsj. Vi hadde festmiddag i selve festningen. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 600trulsp