Expedia.comUSD 186
eDreamsUSD 167
Orbitz.comUSD 186
Agoda.comUSD 166
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre var servicen på hotellet så ubeskrivelig dårlig at det rett og slett ble komisk! Rommet var fint, sengen var god og god mat fikk vi på den ene cafeen som var på øya. Middagen på hotellet var også grei, men det fantes ikke noe meny, det var nesten umulig å få drikke til maten… Heldigvis hadde vi et hyggelig opphold, men det var ikke pga hotellet!

Takk, Katrine K
Anmeldt 22. juni 2021

Vi hadde seminar for vår ledergruppe hvor alt fungerte svært godt. Flotte lokaler, serviceminded personal og god service. Mat og service i restauranten var av svært høy kvalitet. Fine hotellrom med herlig utsikt mot fjorden. Anbefales.

Takk, 620pernillec
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Hadde en fint og hyggelig besøk på hotellet med overnatting,god 3-retters middag,veldig hyggelig og imøtekommende personal,rent og pent.Sett også av tid til og ta en guidet tur i historisk område som viser øyas virke som fort og betydningen av dens virke som fort og forsvarslinje
-Anbefalles et besøk

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, atlew2018
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

En tur ut til Oscarsborg for å overnatte og kose seg i historiske omgivelser, kan absolutt anbefales. Men det hadde vært å ønske at aktørene på øya var mer samkjørte i tilbudene som finnes, og at de kunne mer om hverandres tilbud. Et hotell vil framstå som stedet man får greie på ting, og der skortet det på den slags..de visste ikke en gang tidspunktene for omvisning på festningen, og flere kunne ikke en gang norsk...Men Google er jo en god hjelper! Hotellet har en super beliggenhet og maten er god. Terassen skrek etter oppfriskning og friske blomster, men utsikten kan ingen ta fra dem. Husk også å pakke i sekk eller trillekoffert da parkeringsplassen i Drøbak er et godt stykke unna den vesle ferja, og det er bratt å gå på begge sider.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Ingse K
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha avtalt per mail at restauranten kan servere vegansk mat, fikk vi beskjed om at de ikke har noe vegansk, men at kokken kunne lage en salat. Glassene på bordet var skitne med store hakk i så vi måtte be om nye. Man måtte spørre om å få servietter og om å få bestille drikke, men mesteparten av drikken vi ønsket oss var de utsolgt for. Salaten var for øvrig dunka i olje og sitronmelisse, og de hadde ikke brød ved siden av, endte opp med salat og pommes frites. Selv gatekjøkken begynner å få bedre vegansk utvalg enn dette.

Takk, erlingpb