Expedia.comUSD 185
FindHotelUSD 185
eDreamsUSD 167
Orbitz.comUSD 185
Anmeldt 16. juli 2021

Veldig hyggelige folk i resepsjon. Fin utsikt fra rommet, men rommet var raskt rengjort (lodotter ved gulvviften og tett dusjsluk). Den virkelige skuffelsen var den bestilte 3- retters middagen vi hadde gleder oss til. Smakløs oksestek, svømmende i tynn smakløs saus og noen overkokte rotgrønnsaker. Vi skulle heller spist dn pizza på Havnekroen. Betjeningen serverte mekanisk og spurte aldri om maten var god. At wifi ikke virket under oppholdet grunnet strømbrudd pga lyn får så være.

Alt i alt var dette en overpriset pakke og en skuffende opplevelse.

Takk, Everydike
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Oscarsborg har fine lokaler, men servicen kan bli en god del bedre. Det tok lang tid før vi fikk rom, men det skyldes hovedsaklig strømbrudd i området den ettermiddagen. Sengen var redd på med to enkeltlaken isteden for ett dobbelt så det falt av så snart man snudde seg. Mer kritikkverdig var at personalet låste seg inn 3 ganger uten å banke først. Maten på restauranten var litt under par. Servicen var heller ikke bedre. Vi ble spurt ikke mindre en 4 ganger om vi hadde bestilt, mens vi ventet på maten.

1  Takk, tormarv
Anmeldt 14. juli 2021

Rommene er reine og helt greie. Restauranten er Lys og trivelig med utsikt mot vannet. Stedet er dessverre preget av noe dårlig service. De ansatte er hyggelige og imøtekommende men bærer preg av for mye å gjøre og at de er nye. I Restauranten trengs det en klar arbeidsfordeling og flere folk for å følge opp gjestene tilstrekkelig. Vi fikk ikke forespørsel om dessert eller kafe og ingen var å se. I resepsjonen var det lange køer ved innsjekking. Her trengs det flere folk og opplæring. Folk måtte hente drikke i baren, ikke særlig koronavennlig. Vi klarte ikke å finne noen som kunne gi oss rett passord til wifi

Romtips: Velg rom med utsikt mot sjøen.
1  Takk, ninaGeithus
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre var servicen på hotellet så ubeskrivelig dårlig at det rett og slett ble komisk! Rommet var fint, sengen var god og god mat fikk vi på den ene cafeen som var på øya. Middagen på hotellet var også grei, men det fantes ikke noe meny, det var nesten umulig å få drikke til maten… Heldigvis hadde vi et hyggelig opphold, men det var ikke pga hotellet!

Takk, Katrine K
Anmeldt 22. juni 2021

Vi hadde seminar for vår ledergruppe hvor alt fungerte svært godt. Flotte lokaler, serviceminded personal og god service. Mat og service i restauranten var av svært høy kvalitet. Fine hotellrom med herlig utsikt mot fjorden. Anbefales.

Takk, 620pernillec