Orbitz.com
Anmeldt 19. august 2021

Herlig hotel med service personell som kan jobben sin til fingerspissene. Rene pene rom, gode senger og fantastisk god frokost med blide hyggelige frokostverter.
Vi kommer garantert tilbake .... Vi fikk også nydelig mat fra hotellet til operaforestillingen. Det beste jeg har spist på 14 år.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 600larse
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et eldorado for både små og store. Rommene er fine og utsikten fantastisk. Moro med detaljer som militær hjelm og frakk på rommet med mer.
Det eneste vi angret på var at vi ikke hadde booket flere dager for vi rakk ikke alt. Vi badet utforsket og vandret i tunnelene under bakken. Som var utrolig spennende både for store og små.
Resturanten hadde veldig god mat, selv om det tok litt tid og personalet var hyggelige.
Resepsjonen vel, det tok fryktelig lang tid å sjekke inn en person og det ble mye feil. Tenker kanskje at en hadde for lite folk og at de som var der var nye.. Tok vel ca.20min eller mer per person/familie som skulle sjekke inn. Det vil si at det tok nesten 1t i venting for oss enda det var få i kø. Men de var nå hyggelige og smilende.
Alt i alt hadde vi et fantastisk opphold.

Takk, 884ireneh
Anmeldt 15. august 2021

Personalet var serviceinnstilt og gjorde sitt beste, det gikk litt sakte med serveringen av maten under bursdags selskapet som var forhåndsbestilt mnd før. Ellers meget fornøyd med rom, mat og personalet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 960liset
Anmeldt 16. juli 2021

Veldig hyggelige folk i resepsjon. Fin utsikt fra rommet, men rommet var raskt rengjort (lodotter ved gulvviften og tett dusjsluk). Den virkelige skuffelsen var den bestilte 3- retters middagen vi hadde gleder oss til. Smakløs oksestek, svømmende i tynn smakløs saus og noen overkokte rotgrønnsaker. Vi skulle heller spist dn pizza på Havnekroen. Betjeningen serverte mekanisk og spurte aldri om maten var god. At wifi ikke virket under oppholdet grunnet strømbrudd pga lyn får så være.

Alt i alt var dette en overpriset pakke og en skuffende opplevelse.

Takk, Everydike
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Oscarsborg har fine lokaler, men servicen kan bli en god del bedre. Det tok lang tid før vi fikk rom, men det skyldes hovedsaklig strømbrudd i området den ettermiddagen. Sengen var redd på med to enkeltlaken isteden for ett dobbelt så det falt av så snart man snudde seg. Mer kritikkverdig var at personalet låste seg inn 3 ganger uten å banke først. Maten på restauranten var litt under par. Servicen var heller ikke bedre. Vi ble spurt ikke mindre en 4 ganger om vi hadde bestilt, mens vi ventet på maten.

1  Takk, tormarv