“Meget skuffet”
Anmeldelse av Miramar

Miramar
Vurdert som nr. 18 av 27 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Miramar restaurant in Drøbak. Here you can enjoy Norwegian / Spanish inspired food at a reasonable price. In addition, we can offer a warm and pleasant atmosphere with a great view of the Oslo Fjord. The restaurant was first opened in 1972.
Anmeldt 11. juli 2020

Uteplassen har flott utsikt, og vi falt for plassen uten å sjekke TripAdvisor. Dessverre så fortjener de sin dårlige plassering. Vi bad om tør hvitvin, fikk søt vin. Bestilte en pizza som vi måtte vente en time på. Da pizza endelig kom, smakte den som frossen pizza. Eneste positive var hyggelige Kelnere.

Takk, arvidf2015
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Det er veldig beklagelig at du har fått en dårlig erfaring hos oss. Vi har bare fått positiv omtale av andre på vår unike pizza, men vi kan ikke klare å få alle til å bli 100% fornøyd. Håper dere får en mer positiv opplevelse på et evt. neste besøk.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hadde høye forventninger når vi dro til nyåpnet Miramar. Først måtte vi vente ca 10 min før vi fikk kontakt og bord. Alle glassene på bordet var skittene med leppestift og annet.
På menyen står det pizza, det hadde de ikke Trist, for vi ville ha Mix med biff...
Surr med drikkebestillingen, fikk feil brus.
Maten var kald, fisken var tørr. Dårlig med grønnsaker.
Lasagnen kunne ikke leveres uten løk, farfar måtte ta pølser og pommes frites fra barnemenyen, ikke helt det vi så for oss som søndagsmiddag.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, sivsmestad
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Vi beklager for den dårlige opplevelsen dere hadde med oss. Vi har hatt litt innkjørings problemer og vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vi håper dere prøver oss igjen og at dere får en hyggeligere opplevelse da.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

45 min før drikke var på bordet etter ankomst, to vinglass med leppestift fra forrige gjest, ingen oppmerksomhet fra de tre ansatte som skulle ta seg av ca 20 gjester. Ingen kunnskap om de to hvitvinene som restauranten hadde igjen.
Det er nyåpnet, men holder fortsatt ikke mål.
Tidligere er Miramar kjent for sin dårlige service i ekte Hotell i Særklasse-stil.
Håper ikke det blir samme tralten med ny eier.
Betjeningen var derimot veldig høflige og maten er god!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Ankerhansen
9Co, Eier på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Anmeldt 5. juli 2021

Reisende som så på Miramar, så også på

Har du vært i Miramar? Del dine erfaringer!