“Alt sto til forventningene.”
Anmeldelse av Miramar

Miramar
Vurdert som nr. 18 av 27 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Miramar restaurant in Drøbak. Here you can enjoy Norwegian / Spanish inspired food at a reasonable price. In addition, we can offer a warm and pleasant atmosphere with a great view of the Oslo Fjord. The restaurant was first opened in 1972.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Alt sto til forventningene. Gambas i en annen ‘forkledning’, men fortsatt samme gode smaken. Pizza som det alltid har vært med den møreste biffen i bransjen. Store porsjoner for de som ikke hadde pizza men biffsnadder og med fantastisk smak. Deilig aldente grønnsaker og fantastisk pommfritt med de som byttet ris med pommes. Servitørene hyggelig og oppmerksomme. Blir fler turer hit :)

2  Takk, marlenelouise
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 18. juli 2020

Miramar startet med nye eiere i slutten av juni 2020, og dette var noe helt annet enn det gamle Miramar. Nydelig mat, store porsjoner og sjarmerende betjening, bare rart restauranten ikke har byttet navn da Miramar navnet har dårlig rykte fra tidligere år. Hva med navnet Jønsebakken restaurant?

2  Takk, 584oles
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler absolutt dette stedet! Hyggelig betjening, og god mat som bærer preg av å bli laget fra bunn.

1  Takk, _slaugt2015

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk bord umiddelbart etter ankomst. Vi fant meny selv, med de var raskt på plass for å ta i mot bestillingen Maten kom raskt og den var velsmakende. Gode porsjoner, noe som gjorde at jeg ble mett. Vennlige servitører. Prisen var heller ikke avskrekkende. Anbefales å prøve. Vi var veldig fornøyd.

2  Takk, wakayoo

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 11. juli 2020

Uteplassen har flott utsikt, og vi falt for plassen uten å sjekke TripAdvisor. Dessverre så fortjener de sin dårlige plassering. Vi bad om tør hvitvin, fikk søt vin. Bestilte en pizza som vi måtte vente en time på. Da pizza endelig kom, smakte den som frossen pizza. Eneste positive var hyggelige Kelnere.

Takk, arvidf2015

Det er veldig beklagelig at du har fått en dårlig erfaring hos oss. Vi har bare fått positiv omtale av andre på vår unike pizza, men vi kan ikke klare å få alle til å bli 100% fornøyd. Håper dere får en mer positiv opplevelse på et evt. neste besøk.

Reisende som så på Miramar, så også på

Har du vært i Miramar? Del dine erfaringer!