“2 besøk”
Anmeldelse av Miramar

Miramar
Vurdert som nr. 17 av 27 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Miramar restaurant in Drøbak. Here you can enjoy Norwegian / Spanish inspired food at a reasonable price. In addition, we can offer a warm and pleasant atmosphere with a great view of the Oslo Fjord. The restaurant was first opened in 1972.
Anmeldt 6. september 2020

Første besøket stod ikke helt til forventning, liten pizza til to nesten ikke noe på og veldig lite det tok 1 og halv t å vente.
Jeg tenkte å gi dem en sjanse til så
Andre tur: biff snadder, lite saus lite ris og alt for mye paprika.
Sausen burde vært Bernaise. Her også 1 og halv t. Jeg kommer ikke tilbake. med samboeren min prøver en 3 tur.
Ellers litt trege med servering men hyggelig betjening:)

Dato for besøk: september 2020
Takk, lenarG3280MP
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Det var synd å høre at vår pizza og biffsnadder ikke falt helt i smak. Disse rettene har vært våre signaturer retter i mange år og folk i Drøbak ønsket å få disse rettene tilbake når vi åpnet på nytt tidligere i år.
At du heller foretrekker bearnaise, blir derfor litt vanskelig å oppfylle. Dette finner du hos andre konkurrenter i Drøbak. Hyggelig å høre at du ihvertfall var fornøyd med vår hyggelige betjening.
Vi klarer dessverre ikke å gjøre alle 100% fornøyd, men vi takker for din ærlige tilbakemelding.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fjerde besøk på 4 uker. Er som det bruker å være. Nydelig mat. Hyggelige servitører. Vi kommer selvfølgelig tilbake

2  Takk, karilenel2016
9Co, Byrå/konsulent på Miramar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding ❤️

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Alt sto til forventningene. Gambas i en annen ‘forkledning’, men fortsatt samme gode smaken. Pizza som det alltid har vært med den møreste biffen i bransjen. Store porsjoner for de som ikke hadde pizza men biffsnadder og med fantastisk smak. Deilig aldente grønnsaker og fantastisk pommfritt med de som byttet ris med pommes. Servitørene hyggelig og oppmerksomme. Blir fler turer hit :)

2  Takk, marlenelouise

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 18. juli 2020

Miramar startet med nye eiere i slutten av juni 2020, og dette var noe helt annet enn det gamle Miramar. Nydelig mat, store porsjoner og sjarmerende betjening, bare rart restauranten ikke har byttet navn da Miramar navnet har dårlig rykte fra tidligere år. Hva med navnet Jønsebakken restaurant?

2  Takk, 584oles

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler absolutt dette stedet! Hyggelig betjening, og god mat som bærer preg av å bli laget fra bunn.

1  Takk, _slaugt2015

Tusen takk for fin tilbakemelding

Reisende som så på Miramar, så også på

Har du vært i Miramar? Del dine erfaringer!