“Både restauranten og takeway byr på fantastisk god mat!”

Handelshuset Osteria & Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 24 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 7. juli 2023

Veldig hyggelig sted og ekstremt god mat. Vi var 4 og fikk meget god service, og ikke minst; maten er virkelig god! Betjeningen er hyggelig og smilende, en meget vellykket kveld i påsken.
I tillegg til at vi er innom nå og da, bestiller vi ofte takeaway, kanskje for ofte :) men de har eventyrlig god pizza. Anbefales !

Dato for besøk: april 2023
Takk, Reidar Otto J

Anmeldt 6. juni 2023 via mobile enheter

Lønner seg alltid å bestille bord, gjøres veldig enkelt på nett. Veldig god pizza, kan varmt anbefales. Tar kort tid å få maten.
Vi bestiller også take away pizza

Dato for besøk: mai 2023
Takk, 591merethes
Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

Bra ute område, bra meny og utvalg på vin og øl! Bra service og vennlig betjening. Kan anbefales til alle anledninger! Maten er bra og beliggenhet er topp!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, OddE71
Anmeldt 7. april 2024

Dato for besøk: april 2024
    • Atmosfære

Reisende som så på Handelshuset Osteria & Pizzeria, så også på

Har du vært i Handelshuset Osteria & Pizzeria? Del dine erfaringer!