“Styr unna.”

Skipperstuen
Vurdert som nr. 20 av 25 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Her kan du nyte et godt måltid og samtidig følge med på hva som skjer på fjorden og i båthavna. Vårt restauranthus holder høy standard og vi kan tilby á la carte, kafé, catering, matkurs og selskaps- og møtelokaler hele året. Om sommeren har vi i tillegg en stor uteservering i vakre omgivelser.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dagen besøk på Skipperstua var en fiasko fra ende til annen. Vi fikk bort ute og kunne veldige mellom som el skygge. Vi valgte i skyggen , fordi vi kjøre mc og hadde på klær deretter. Der ble vi sittende i gode 15-20 min før noen som helst tok kontakt . Eller da tok vel vi kontakt. Fikk tittet på menyen , som er veldig tiltalende og bra . Tok bestilling 3 blåskjell og en kveite + 1 fiskesuppe til forrett. Ingen problem . Men drikke , asså gå tom for brus på sommeren. Noen har bomma her.
Når mat og drikke endelig var bestilt, så regnet vi med at det kanskje tok litt lenger tid . Fordi restauranten var full . Og det er helt ok.! Men at vi må spørre etter 45 min etter maten og høre om hva som skjer , det hadde vi ikke forventet oss. Servitøren kommer ut og sier idet han går forbi at han har satt bestillingen på ett annet bord. Ok tenkte vi , sånn kan skje.
Flere og flere gjester får mat som har kommet lenge etter oss. Og samme mat som vi hadde bestilt. Etter 30min så går jeg inn og spør om hva som skjer, for nå har vi snart sittet i 90 min og ventet! Og andre gjester får lik mat som vi har bestilt.
Hyggelig servitør som sjekker opp. Hovmester kommer ut og beklager det som har skjedd. Den første servitøren hadde glemt å legge inn bestillingen. Og jeg da forteller at det var ikke det servitøren fortalte oss. Servitøren løy oss rett i ansiktet! Men så kom maten etter 10 min. Hurra!
Skal sies at maten var god. Så da spurte vi om å få betale, og der var de om ikke annet kjappe. Så Skipperstua dette er nok det siste besøket fra oss.

Takk, johnmV7661VH

Anmeldt 19. juli 2021

Maten var ordinær. Svært skitne og ekle toaletter !! Flere gjester reagerte sterkt på manglende renhold. Her må Skipperstuen skjerpe seg, helhetsinntrykket trekkes ned. Vi var 4 personer som skulle spise, en av oss fikk sin mat 10-15 minutter etter de andre. Personellet var utlendinger som ikke var spesielt serviceinnstilte

Takk, leifo933
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service og dyrt. Tok ca 20 min før vi fikk bestille drikke. Alt deretter generelt tok lang tid. Servitøren framstod noe sur/negativ. Maten var heilt grei, de hadde bytta ut nero pasta med vanlig spagetti. God utsikt og veldig fin beliggenhet. Kunne tatt en glass vin der igjen, men ikke noe mer. Ikke verdt penger eller tid!

Takk, carolinekringstad
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på maten, hovedrett server før forrett samt små og meget gniene porsjoner gir i sum en svært dårlig spiseopplevelse.

Takk, Escape07186567925
Anmeldt 16. juli 2021

Middagen med forrett melon og spekeskinke var grei, men smakløs, tross litt balsamico. Skrei -retten hadde ikke utseende med seg, men grei smak. Kanskje vi kunne ikke helt finne ut av smaken, fordi vi kjempet en forgjeves kamp mot fluene, som invaderte tallerknene våre og satt seg på kroppen og inn i håret. Utallige! Vi fikk ikke tilbud om å flytte innendørs. Vi burde ha spurt, men vi skyndte oss bare å spise opp maten før fluene gjorde det. Dermed ble det lite smaksopplevelse.

Takk, MatAnnette

Reisende som så på Skipperstuen, så også på

Har du vært i Skipperstuen? Del dine erfaringer!