“Fin utsikt, dårlig mat”

Skipperstuen
Vurdert som nr. 20 av 25 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Her kan du nyte et godt måltid og samtidig følge med på hva som skjer på fjorden og i båthavna. Vårt restauranthus holder høy standard og vi kan tilby á la carte, kafé, catering, matkurs og selskaps- og møtelokaler hele året. Om sommeren har vi i tillegg en stor uteservering i vakre omgivelser.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fin utsikt utover havna og sjøen, fra trivelig uteservering. Men maten (kyllingsalat) var smakløs og dårlig. Kunne med fordel ristet/tørket av alt vannet på salatbladene, og tilført noe krydder/smak.

Takk, 683pers

Anmeldt 31. juli 2021

Etter å ha lest anmeldelsene på tripadvisor, var forventningene våre ikke så høye da vi skulle på Skipperstuen i går. Vi ble veldig positivt overrasket!

Fikk et fint bord, en blid og hyggelig servitør, maten kom raskt og var veldig god! Vi spiste sommersalat, fiskesuppe og kyllingsalat. Servitøren hadde full kontroll, også på allergener siden jeg har cøliaki. Jeg drar gjerne tilbake allerede i dag for å spise det samme.

1  Takk, trine s
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ankomst ca kl 20 en feriemandag i juli. Fam’en på 5 skulle ha middag. En litt «slow» start servicemessig, men etter hvert fikk vi et bord på terrassen med fin utsikt over havna.

Vi spiste blåskjell, kveite og burger og alt smakte bra og som det sjal være. Skryt også for tilberedning av kveita og en allsidig Chablis som følge til sjømaten.

Servicen tok seg opp veldig underveis og spesielt skal Maria ha takk for god oppfølging og tips for gjøremål og severdigheter i Drøbak.

2  Takk, Fyken_man
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en restaurant helt uten kontroll på noe. Når man bestiller bord, og må forhåndsbestille mat, forventer man at ting er på stell. Måtte likevel stå i kø for å komme inn, og maten tok evigheter for å bli servert.

Bordene stod altfor tett, så smittevern var ikke ivaretatt overhodet. Bord ble vasket med skitten klut, ikke noe antibakteriell behandling.

Servitører som ikke var veldig servceinnstilte og en «hovmester» som mest bare løp rundt uten mål og mening løftet ikke opplevelsen.

Maten (skalldyrfat) smakte bra og løfter steder opp fra bunnkarakter.

Takk, KalEl2005
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet (gitt at man sitter ute på terrassen) i kveldssol med utsikt over Båthavna og fjorden. 5 av 5 der.
Maten på sommermenyen er middelmådig (helt klart spiselig, med ingen stor opplevelse). 2 av 5 der.
Høye priser (alt for høye for maten, men man betaler vel egentlig for utsikt/miljø). 2 av 5 der.
Totalt 3 av 5.

Takk, erikeideh2016

Reisende som så på Skipperstuen, så også på

Har du vært i Skipperstuen? Del dine erfaringer!