“På det jevne?”

Skipperstuen
Vurdert som nr. 20 av 27 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Her kan du nyte et godt måltid og samtidig følge med på hva som skjer på fjorden og i båthavna. Vårt restauranthus holder høy standard og vi kan tilby á la carte, kafé, catering, matkurs og selskaps- og møtelokaler hele året. Om sommeren har vi i tillegg en stor uteservering i vakre omgivelser.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet rett ved båthavna. Ikke så mye folk som oppe ved torget, av en eller annen grunn. Tok litt tid før vi fikk bestilt drikke. Men både drikke og mat kom ganske raskt etterpå. 2 smørflyndre på damene og grillet entrecôte på meg. Grei mat men manglet litt på smak. Entrecôten litt seig og en stor fettklump lå og skalv mitt på. Salt og pepper bør settes på bordet, men her måtte vi spørre etter det. Hyggelige folk og alt så rent og pent ut. Vi ble mette alle tre. Driks ble ikke gitt denne gang, og det er noe vi pleier å gjøre.

Takk, KaiStick

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fin utsikt utover havna og sjøen, fra trivelig uteservering. Men maten (kyllingsalat) var smakløs og dårlig. Kunne med fordel ristet/tørket av alt vannet på salatbladene, og tilført noe krydder/smak.

Takk, 683pers
Anmeldt 31. juli 2021

Etter å ha lest anmeldelsene på tripadvisor, var forventningene våre ikke så høye da vi skulle på Skipperstuen i går. Vi ble veldig positivt overrasket!

Fikk et fint bord, en blid og hyggelig servitør, maten kom raskt og var veldig god! Vi spiste sommersalat, fiskesuppe og kyllingsalat. Servitøren hadde full kontroll, også på allergener siden jeg har cøliaki. Jeg drar gjerne tilbake allerede i dag for å spise det samme.

1  Takk, trine s
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ankomst ca kl 20 en feriemandag i juli. Fam’en på 5 skulle ha middag. En litt «slow» start servicemessig, men etter hvert fikk vi et bord på terrassen med fin utsikt over havna.

Vi spiste blåskjell, kveite og burger og alt smakte bra og som det sjal være. Skryt også for tilberedning av kveita og en allsidig Chablis som følge til sjømaten.

Servicen tok seg opp veldig underveis og spesielt skal Maria ha takk for god oppfølging og tips for gjøremål og severdigheter i Drøbak.

2  Takk, Fyken_man
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en restaurant helt uten kontroll på noe. Når man bestiller bord, og må forhåndsbestille mat, forventer man at ting er på stell. Måtte likevel stå i kø for å komme inn, og maten tok evigheter for å bli servert.

Bordene stod altfor tett, så smittevern var ikke ivaretatt overhodet. Bord ble vasket med skitten klut, ikke noe antibakteriell behandling.

Servitører som ikke var veldig servceinnstilte og en «hovmester» som mest bare løp rundt uten mål og mening løftet ikke opplevelsen.

Maten (skalldyrfat) smakte bra og løfter steder opp fra bunnkarakter.

Takk, KalEl2005

Reisende som så på Skipperstuen, så også på

Har du vært i Skipperstuen? Del dine erfaringer!