“Nydelig lunsj med datter og kjæresten.”
Anmeldelse av Det Gamle Bageri

Det Gamle Bageri
Vurdert som nr. 6 av 25 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Det Gamle Bageri holder til i en bygning som var bakeri og bryggeri på 1700-tallet, og bakerovnen fra den gang ruver fortsatt i det lille og intime lokalet. Det populære stamstedet på Drøbak torg er først og fremst kjent som ost -og vinstue, med spennende oster og en variert vinmeny. Stedets glühwein anbefales også.
Anmeldt 31. juli 2021

Vi var 4 som alle var veldig fornøyde med de fantastisk gode rekesmørbrødene på knasende brød og pasjonsfruktdrikke. Utrolig koselige lokaler inni det"gamle bakeri". Vi kommer definitivt igjen!

Takk, gretem0nikar

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, superhyggelig betjening og Drøbaks beste beliggenhet. Alltid hyggelig å komme hit anbefales på det varmeste!

Takk, Maren V
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, sjarmerende ute sted midt på torget. Hyggelig service, men rekesalat var midt på treet, manglet litt krydder og smak.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 21. februar 2021

Veldig hyggelig og koselig sted og utmerket service. I tillegg så er det veldig god mat,
Vi spiste alle hamburgere, og jeg anbefaler DGB-hamburgeren på det sterkeste. Det går an å sitte både inne og ute selv på denne tiden av året. Jeg vil anbefale å bestille bord på forhånd dersom man ønsker å sitte innendørs for det blir fort fullt!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 5. september 2020

Veldig godt rekesmørbrød, chillimarinerte ferske reker med godt brød Stor porsjon og god service Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Mina E

Reisende som så på Det Gamle Bageri, så også på

Har du vært i Det Gamle Bageri? Del dine erfaringer!