“Venninne lunch,skuffet”
Anmeldelse av Kumlegaarden Restaurant

Kumlegaarden Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Vertskapet ønsker velkommen inn i særpregede og hjemlige lokaler, med kunst og kultur i herlig arkitektur. Varemerket er tradisjonsrik, hjemmelaget mat fra et førsteklasses kjøkken. Stedet tilbyr småretter, lunsj og en rikholdig á la carte-meny. Den første torsdagen i hver måned året rundt, er det stor kumlebuffét, med kumle, kålrotstappe, vossakorv, bacon, fårekjøtt og svineknoker på menyen. Lokalene har den rette atmosfæren for ulike sosiale sammenkomster som konfirmasjoner, dåp, bryllup, bursdager, jubileer, minnestunder etc. 2. etasje er også mye brukt til møtevirksomhet. Restauranten har kapasitet til 80 personer. Den koselige haven har sitteplasser til 30. Stuene i 2. etasje har plass til 25-30 personer. Utgang egen have. Vi tilbyr også catering.
Anmeldt 16. januar 2019

All maten på tallerkenen var fra vakumpakke...påleggsskinke,rekene.Ingen friske råvarer.Tørt brød.alle tre var meget skuffet.Fristet ikke til gjentagelse.Nytter ikke å kalle noe en lunchtallerken fordi om mann har åpnet vakumpakkene og klasket det på en tallerken.

1  Takk, Annemor S

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng som dro på utflukt fra Sunnaas. Og maten vi fikk var av kvalitet. Jeg hadde fiskesuppe, og den var det lite å klage på. Karamellpuddingen var av meget høyt nivå.

1  Takk, Bernt_A_T
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid koselig på Kumlegården, deilig mat og godt drikke. Spis gjerne komper på torsdager, de er gode og vel verdt å prøve.

2  Takk, Turglad71
Anmeldt 3. oktober 2018

Godt kjøkken, hyggelig betjening, lun atmosfære. Et sted hvor man kan hygge seg. Har benyttet restauranten både til middag for to og til den store familiefesten. Like vellykket begge deler !

Dato for besøk: januar 2018
Takk, sgsvense
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vennegjeng på besøk i Drøbak - på vei til en rusletur på Oscarsborg her om dagen. Lunsj først, og jeg anbefalte Kumlegården. Topp interørmiljø. Og, selv om ikke min gamle favoritt "Bondetallerken" var på menyen lenger, sa den ytterst vennlige kelneren at "Det ordner vi..jeg vet hva bondetallerkenen består av... Og vi fikk nydelig karbonade med speilegg og bacon samt stekte poteter. Og litt salat. Nydelig - og akkurat som før!

1  Takk, Ketil123

Reisende som så på Kumlegaarden Restaurant, så også på

Har du vært i Kumlegaarden Restaurant? Del dine erfaringer!