“Tørt og smakløst”
Anmeldelse av Kumlegaarden Restaurant

Kumlegaarden Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 25 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Vertskapet ønsker velkommen inn i særpregede og hjemlige lokaler, med kunst og kultur i herlig arkitektur. Varemerket er tradisjonsrik, hjemmelaget mat fra et førsteklasses kjøkken. Stedet tilbyr småretter, lunsj og en rikholdig á la carte-meny. Den første torsdagen i hver måned året rundt, er det stor kumlebuffét, med kumle, kålrotstappe, vossakorv, bacon, fårekjøtt og svineknoker på menyen. Lokalene har den rette atmosfæren for ulike sosiale sammenkomster som konfirmasjoner, dåp, bryllup, bursdager, jubileer, minnestunder etc. 2. etasje er også mye brukt til møtevirksomhet. Restauranten har kapasitet til 80 personer. Den koselige haven har sitteplasser til 30. Stuene i 2. etasje har plass til 25-30 personer. Utgang egen have. Vi tilbyr også catering.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Bestilte forrett, akevittmarinert gravlaks, og hovedrett, kveite. Forretten var middels til kjip. Det smakte liksom ingenting... Kveiten var selvfølgelig tørr. Tilbehøret var smakløst. Utrolig kjedelig mat. Litt imponerende at man får maten til å smake så lite faktisk.. vel vel. Her må enten prisene kraftig ned eller kvaliteten kraftig opp. Blir for dumt å kreve 400 kroner for tørr kveite. Skjerpings!

1  Takk, stians987

Anmeldt 11. august 2021

Denne restauranten skal liksom være nr 1 i Drøbak. Jeg har ikke spist på alle restauranter i Drøbak, men jeg nekter å tro at dette er det beste de har å tilby!

Vi bestilte kveite til hovedrett. For det første var den tørr. For det andre smakte det ingenting! Det var pent dandert, men det smakte seriøst ingenting… Det var rett og slett veldig skuffende. Og i hvert fall til den prisen! 400 kr for et smakløst måltid.. Restauranten anbefales ikke og vi kommer aldri til å komme tilbake hit. Dette var skikkelig dårlig.

1  Takk, Sirs91
Anmeldt 26. juni 2021

En helt topp opplevelse,elsket interiør,atmosfære,beliggenhet,betjening og ikke minst maten !!!En nydelig lunsjtallerken,god kaffe og kjempe gode desserter. Ble møtt med et smil,veldig hyggelig ... Vi kommer igjen.

Takk, Mari Helene L
Anmeldt 14. januar 2021

Interiøret er ikke trendy, men det er fine fargevalg og veldig hyggelig og tradisjonsrikt.
Servicen kunne ikke blitt bedre. Kjempekoselig atmosfære! Vi spiste en sildetallerken, en lunchtallerken og en fiskesuppe. Jeg har sjelden smakt en så velsmakende fiskesuppe som var riktig fyldig og god. De andre tok eplekaken til dessert, og det var generøse porsjoner. Her kommer vi tilbake! Det kan være lurt å bestille bord på forhånd for vi har opplevd å komme hit uten bestilling, og da har det vært fullt, - selv til lunch.

Dato for besøk: januar 2021
3  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 19. november 2020

I mitt (forlengst utflyttede) vestlandshode er torsdag komledag. Eller knotedag, som det heter i Hardanger.
Med to husstandsmedlemmer er det ikke hver uke vi prekeverer og spiser komler hjemme, men i dag fikk jeg en god ide, da jeg passerte Kumlegården på vei hjem etter dagens spasertur...
Inn til Eva med en bestilling på to porsjoner (som er så rikelige at vi har middag to dager...iallfall dersom vi kompletterer med et par gode biter vossakorv).
Så gjort - så hentet - så konsumert!

Takk, Eva Tenden, som - til tross for disse dagers Covid19-utfordringer holder åpent, og som - i tillegg - altså tilbyr takeaway

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Ketil123

Reisende som så på Kumlegaarden Restaurant, så også på

Har du vært i Kumlegaarden Restaurant? Del dine erfaringer!