“Cafe teskje”
Anmeldelse av Galleri Café Teskje

Galleri Café Teskje
Vurdert som nr. 3 av 27 Restauranter i Drøbak
Beskrivelse: Her kan du både spise godt og beskue kunst og brukskunst, som er til salgs. Lokalene er et fredet hus fra 1800-tallet med orginale laftede tømmervegger. Stedet er kjent for sine gode hjemmebakte kaker, rikholdige tapasmeny laget av de beste spanske råvarer, salat og baguetter. Kaffe- og tebar. Lokaler for små og store arrangementer. Kapasitet 50 personer. Vi tilbyr også catering.
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Koselig og lun stemning, god mat - vi spiste Tapas. Lurt å bestille bord om man er noen stykker. Positivt at barna kunne få halv porsjon av rettene. Alle koste seg, store og små.

Takk, ellenstarbergl

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Rekesmørbrød var overfylt og ikke ferske reker så dette var ikke det man kunne ønsket seg. God eplekake med bokskrem.

Takk, bj_rno265
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Spiste en god tortilla med salat, men fikk tørr kylling og en hvit loffbaguett med smeltet ost som så lite innbydende ut. De har barneleker til utlån, noe som er supert når man er på ferie med småbarn, men lekene var ekstremt møkkete. Kosedyrene så ut til å ha ligget i sølepytter og deltatt i spisekonkurranse med titalls barn. Toalettet var også veldig møkkete, til og med vegger, dører og karmer var skitne. Personalet virket søte, men jeg vil ikke dra hit igjen. Finnes flere andre koseligere steder i Drøbak.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kajastrom
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Utmerket lunsjsted Scampi og kamskjell anbefales på det varmeste. Er dere flere enn 2, bestill bord! Koselig atmosfære ❤️

Dato for besøk: august 2018
Takk, 9na_73
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Definitivt et av Drøbaks beste lunsjsteder. God mat i utrolig koselige omgivelser. Er du riktig heldig, synger verten en arie for deg ❤

Dato for besøk: juli 2018
Takk, HegeKarin

Reisende som så på Galleri Café Teskje, så også på

Har du vært i Galleri Café Teskje? Del dine erfaringer!