“Jeg er kresen, men dette gikk”
Anmeldelse av Telegrafen Mat & Vinhus

Telegrafen Mat & Vinhus
Vurdert som nr. 10 av 27 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er kresen, men dette gikk helt fint! Vi var ett selskap på 7, valgte kokkens tapas-meny. Alle rettene med tilbehør smakte utrolig godt. Kanskje en minus for seigt entrecote-kjøtt som var siste tapas. Rekene, ostesticks, lammekotletter, tilbehør alt fatastisk godt. Servicen bra, men som oftest har servitørene litt for mye å gjøre, men ingenting å klage over her. Det som var å klage på, var «dunkelyden/bass fra ett selskap på terrassen ovenfor selve restauranten. Dette var nok ett privat arrangement med DJ, veldig forstyrrende i vårt selskap/samtaler. Dette bør de kunne gjøre noe med. Vi ga beskjed, men lite de kunne gjøre. Alt i alt, ett svært hyggelig besøk med god mat.

1  Takk, Lizzy264

Anmeldt 16. juni 2020

Absolutt verdt et besøk. God mat, kanskje litt overdrevent "jazza opp" Vi var veel eneste bordet denne ettermiddagen, så service og oppfølging manglet det ikke

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, kremly
Anmeldt 4. mai 2020 via mobile enheter

Etter en litt skuffende matopplevelse rett etter åpning i fjor høst var nå opplevelsen svært positiv. Selv om det var første åpningsdag etter koronastegning og litt mindre gjester var restaurantopplevelsen som den skal og bør være. Vi fikk tildelt bord og fikk bestilt et par glass Cava fra fantastiske Segura Viedas. Denne ble servert sammen med deilig brød, fantastisk god aioli og oliven.

Chefs menyen ble perfekt servert med gode presentasjoner og masse gode smaker og mer enn nok mat.

Absolutt en hyggelig kveld i flott atmosfære, god mat og god service. Kommer tilbake ja :-)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, HenningB58
Anmeldt 12. mars 2020

Fantastisk tapas, veldig god service og hyggelige lokaler. Anbefales! :)
Spurte om anbefalinger av servitøren og fikk det, men tipper at alt på menyen hadde vært godt! :)

Dato for besøk: mars 2020
Takk, vidarf2018
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Et flott sted og veldig god service rene fine toaletter . Vi bestilte tapas og en flaske husets vin . Det eneste som var synd var at dette var den dårligste tapas jeg har fått servert noen gang . Jeg ser andre har vært fornøyd så jeg håper at jeg bare var uheldig :(

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Denergrei

Reisende som så på Telegrafen Mat & Vinhus, så også på

Har du vært i Telegrafen Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!