“Elendig mat”
Anmeldelse av Sjostjernen Restaurant

Sjostjernen Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 27 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En tragedie at denne restauranten, med sin nydelige beliggenhet, serverer så tragisk mat. Fiskesuppa var en tjukk, hvit saus med harde gulrotbiter og smakløse fiskestykker. Burgeren hadde en ubestemmelig dressing og smakte ellers tørrstekt karbonade. Fish ‘n chips er vanskelig å ødelegge, så av våre retter vant den - med god hjelp av Mills remulade. Det virket som servitøren ikke var uvant med at gjestene etterlot seg halvspiste tallerkner, dessverre. På den positive sida er det jo små løft som skal til for å få til en god utvikling her. Jeg ville starta med salt og pepper.

Takk, stine_ytrestol

Anmeldt 25. mai 2020

Vi spiste fiskesuppe og gratinerte skalldyr. Fiskesuppen var fullstendig smakløs. Gratinerte skalldyr hadde god smak men var veldig kjedelig.Manglet både godt brød og en grønn salat ved siden.
Stedet har en fin plassering. Har stort potensiale men fremstår kjedelig.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, LindeMLB
Anmeldt 13. oktober 2019

Fish and Chips, fiskesuppe etc. etc veldig bra og til en grei pris.. Men det som selger hjertet er nærheten til Oslofjorden og utsikten og livet der. Anbefales på det sterkeste i Drøbak å oppsøke for en kaffe, lunsj eller mat..

Takk, jonandersg
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet og de beste muligheter til å skape en flott restaurant i Drøbak. Dessverre matcher ikke opplevelsen du får inne i restauranten utsikten. Menyen var meget begrenset, og maten som ble servert smakløs. Drikke henter man selv, og den blir servert i plastkopper. Vi kom klokken 12 en tirsdag, lokalet var helt tomt, men det var fortsatt fult av matrester på både møbler og gulv. Dette førte til at vi hadde masse fluer rundt oss hele tiden, noe som ikke skal være et problem på denne tiden av året. Det positive er at det faktisk var åpent, da det har vært stengt på tross av at vi har kommet i annonsert åpningstid tidligere. Her trengs det et skikkelig løft!

Takk, SafirMD
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Trivelig sted en tidlig høstdag. Vi spiste tomatsuppe , rimelig kr 98 . Porsjonen var stor og den smakte godt. Trivelig personale.
Ikke noen wow faktor. Enkelt og greit.

Takk, H2O40

Reisende som så på Sjostjernen Restaurant, så også på

Har du vært i Sjostjernen Restaurant? Del dine erfaringer!