“Fin utsikt og lokaler, ellers trist.”
Anmeldelse av Sjostjernen Restaurant

Sjostjernen Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 25 Restauranter i Drøbak
Anmeldt 1. august 2021

Utsikten / stedet ved sjøen er fint (og lokalene fine). Utover det er det triste greier. Standard/kjedelige retter, ofte de ikke har det som er annonsert, hverken av mat eller drikke. Likevel : fint sted å ta en øl eller en kaffe (hvis de har da...).

Dato for besøk: mai 2021
Takk, erikeideh2016

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Herlig lunsjopplevelse! Ute var det vekslende vær, fra strålende sol til regn, inne var det varmt og godt. Vi hadde reservert bord, hvilket var lurt - alt ble fullt! Lekker meny med noe for alle, med såvel småretter/tapas som flotte hovedretter, til veldig grei pris. Jeg valgte fish & chips, til det gode øl fra Nøgne Ø. Avsluttet med lekker bringebærfromasj.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, MagnusBAF
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Vi har her litt tidlig på dagen en lørdag. Bestilte burgere, og de ble servert brukbart raskt. Dessverre var kvaliteten ikke bra: ikke brioche-brød som annonsert, ikke aioli, tørt og avkjølt kjøtt, rar smak. Stresset betjening enda lokalet var halvtomt. Vi kommer neppe hit igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 965haralds
Anmeldt 6. september 2020

Vi besøkte Cafe sjøstjernen første lørdag i september. Viser seg at det pågår lukket arrangement (konfirmasjon?), men vi kan få sitte ute. Rekesmørbrød er det eneste de kan servere uten lang ventetid. Kjempestressa og hektisk servitør, de meget ordinære rekesmørbrødene kommer uten hverken servietter eller salt o.l. Og gå inn for å hente noe selv skulle vi helst ikke.
Det er ikke spor av info om arrangementet hverken på nettsiden eller facebooksiden til Sjøstjernen så man kunne styrt unna denne dagen. Hvis vanlige gjester er så uvelkomne når dere der har lukket arrangement, må dere som et minimum legge ut info om dette på nettsiden og FB. Dette besøket kunne vi vært foruten, flott beliggenhet og nydelig vær redder opplevelsen fra totalt mageplask.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Toril1960
Anmeldt 3. august 2020

Vi har gjennom sommeren 2020 vært her og spist flere ganger, av flere årsaker. Nærhet til sjøen og sjølivet, litt vekk fra massen i sentrum, greie priser og god mat.
Fish and chips har blitt vår favoritt her, har også spist Stjerneskudd, men holder en knapp på Fish and chipsen.
Vi har kost oss hver gang vi har vært der.

2  Takk, 2014Eva

Reisende som så på Sjostjernen Restaurant, så også på

Har du vært i Sjostjernen Restaurant? Del dine erfaringer!