“Take a way/ restaurant”

Thai Thai & Sushi
Vurdert som nr. 7 av 23 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Sushi, Thai
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Deilige thairetter og byens beste sushi. Rask og effektiv bestilling. Normalt god service og fornuftige priser. Hyggelig betjening, men restaurant miljø/ interiør har forbedringspotensial.

Takk, HenningB58

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste 3 thairetter i et lokale som ikke var spesielt hyggelig, men med fin utsikt ut i sentrumsgaten. To store familier med barn så ut til å kose seg på nabobordet. Thaisterk suppe var virkelig thaisterk og med utpreget smak av ingefær. Gode minner fra mange Thailandsturer ble vekket til live... Våre to andre retter av det mer ordinære slaget. Savnet små skåler med chilli, eddik og soya. I det vi gikk kom 3 damer inn og bestilte «det vanlige». Tydelig at dette stedet har stamkunder, men det er nok mest p.g.a. pris.

2  Takk, 749trulss
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

God, saftig sushi og nydelig kyllingsuppe. Kelneren var hjelpsom ift allergener og observant når vi trengte påfyll av drikke. Anbefales!

Takk, 520helenea
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Etter å ha fått mye eiere for et års tid siden, leverer dette stedet alltid god sushi. Dvs ris som er passe fast og klebrig, smaksatt med passe mye eddikblanding. Og at alle råvarer er av ypperste kvalitet. Smakene er rene og utførelsen vakker. Servicen er veldig god og vennlig. Absolutt en favoritt for sushi i dette området.

1  Takk, annesG2097NM
Anmeldt 28. august 2018

Vi feiret bursdagen min og det ble en veldig hyggelig kveld! Nydelig sushi og servicen var helt upåklagelig. Lokalet ser litt kjedelig ut, men det glemmer man fort når man får den gode maten. Prisene er greie. Man bør også ha god tid;-) En av de beste spisestedene i Drøbak! Anbefales. Fikk også deilig dessert gratis fordi jeg hadde bursdag!

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, 761trinem

Reisende som så på Thai Thai & Sushi, så også på

Har du vært i Thai Thai & Sushi? Del dine erfaringer!