Fint, men ganske lite.

Fint, lite akvarium! Perfekt for særlig de minste ungene (ca 2 til 10?). Jeg hadde med 3 jenter på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Voyager56428597052
Norge
Forbedret siden forrige besøk!

Det er mye informasjon både på norsk og engelsk om det lokale sjølivet. Akvariet er ikke stort, men... les mer

Anmeldt 13. september 2020
Ingeborg56
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Drøbak
fra USD 1 068,46
fra USD 1 628,06
Anmeldt 8. juli 2020

Har besøkt stedet før som liten gutt. Denne gangen hadde jeg med meg toåringen og samboer, veldig fint og tilrettelagt for små og de større. En hyggelig opplevelse:)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lillefamilien
Anmeldt 26. april 2020

Dette er et lite akvarium og det tar ikke så lang tid å se akvariumet.
Akvariumet viste arter som finnes i Oslofjorden. Det var interessant å se hva som finnes i fjorden like utenfor.
Jeg skulle ønske glassa i akvariumet var renere. Det var mange glassvegger som var belagt av for eksempel en del alger som dro ned inntrykket litt.
Prisen var ikke særlig høy. Og alt i alt var det sted som er ok å avlegge et besøk når du er i Drøbak.

Dato for opplevelse: april 2020
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Vi tok en liten avstikker til Drøbak, på vei hjem fra hytta. Været var ikke særlig bra, så vi tenkte at akvariet kunne være bra.
Turen starter med at man går gjennom en selvbetjent skranke; genialt! Inne i akvariet finner du mange sjødyr, alle fra Oslofjorden. Vi var der ca kl 14 på en søndag. Det var ideelt i forhold til at det var mating da.
Kan absolutt anbefale sammen med barna. Våre er sju og 11.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 600trulsp
Nicho A, Web og SOME ansvarlig på Drøbak Akvarium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2020

Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding og en veldig fin beskrivelse av opplevelsen.

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Det er alltid trivelig med et besøk hos Akvariet i Drøbak. Alt er tilrettelagt for at små og store kan oppleve livet under vann i Oslofjorden.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, 656janerikg
Nicho A, Web og SOME ansvarlig på Drøbak Akvarium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Tusen takk Jan Erik, for en fin og utfyllende tilbakemelding

Anmeldt 8. august 2019

Jeg har besøkt flere akvarier, men denne er den minste som har blitt besøkt. Ikke så mye å se. Fiskene du møter idet man kommer inn etter dør nummer 2, er den mest interessante, Her har man noen fisker av betydelig størrelse.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, oeyvind639
Nicho A, Web og SOME ansvarlig på Drøbak Akvarium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Det stemmer det, at vi er et lite akvarium og vi prøver å gi de minste en god opplevelse ved å kunne se mange av dyrene du finner i Oslofjorden vår nærmeste nabo. Takk for tilbakemelding.