Fint, men ganske lite.

Anmeldt 8. juli 2021
Voyager56428597052
Norge
Forbedret siden forrige besøk!

Anmeldt 13. september 2020
Ingeborg56
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Drøbak
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fint, lite akvarium! Perfekt for særlig de minste ungene (ca 2 til 10?). Jeg hadde med 3 jenter på 3, 6 og 10 og de likte det godt!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Voyager56428597052
Anmeldt 13. september 2020

Det er mye informasjon både på norsk og engelsk om det lokale sjølivet. Akvariet er ikke stort, men jeg syntes det var fint å se hvor aktive dyrene var. I tillegg så syntes jeg det var veldig fint at det er et basseng hvor man kan berøre sjøstjerner, kråkebolle etc.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, Ingeborg56
Nicho A, SOME ansvarlig på Drøbak Akvarium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Utover høsten vil det bli ytterligere forbedringer, så det er bare å glede seg til neste besøk.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Akvariumet er ikke stort, inngangsbilletten er også ikke så dyr.
I starten er det et litt større basseng med vindu nede for de minste, dette kunne de med fordel hatt flere av.
Akvariumet passer best for barn mellom 1-7/8 år. Det er lite, og viser fisker og andre dyr som finnes i den norske sjø. På slutten er det et føle assent, som er gøy for barna. Verdt et besøk hvis man har små barn, og er i Drøbak.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, lenesav
Anmeldt 8. juli 2020

Har besøkt stedet før som liten gutt. Denne gangen hadde jeg med meg toåringen og samboer, veldig fint og tilrettelagt for små og de større. En hyggelig opplevelse:)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lillefamilien
Anmeldt 26. april 2020

Dette er et lite akvarium og det tar ikke så lang tid å se akvariumet.
Akvariumet viste arter som finnes i Oslofjorden. Det var interessant å se hva som finnes i fjorden like utenfor.
Jeg skulle ønske glassa i akvariumet var renere. Det var mange glassvegger som var belagt av for eksempel en del alger som dro ned inntrykket litt.
Prisen var ikke særlig høy. Og alt i alt var det sted som er ok å avlegge et besøk når du er i Drøbak.

Dato for opplevelse: april 2020
Takk, _travelmanontripadv