“Ekstrem treg servering”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 22 av 27 Restauranter i Drøbak
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

50 minutter så kom pizza ( vanskelig å få bestilt)2 på jobb og masse folk. De var blide, men ingen mulighet til å håndtere de som var der. 60 minutter før vi fikk vann og milkshake. Her burde eier ha flere folk på jobb, ikke det reneste stedet heller. Kommer ikke tilbake

Takk, 928anitaa

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien min skulle bare innom for å spise litt, vi får drikke relativt fort. Vi ventet 20 minutter for å få bestilt mat, vi hadde enda ikke gått bestilt så vi måtte gå å spørre om vi fikk bestille, vi fikk sov svar at hun skulle finne en av de andre ansatte for at de skulle ta bestillingen vår, vi hadde ventet 10 min før vi fikk bestille. De ansatte r i tillegg sure og «overlegen» når de går forbi med ett blikk som ikke er særlig hyggelig.

Takk, 173vetlek
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Jeg anbefaler ingen å bestille pizza herfra! Pizzaen ble levert halvannen time forsinket, uten noen varsel. Tilbakemelding jeg har fått fra Peppes i ettertid er at de ikke har leveringsgaranti i disse dager, og dermed ikke kan love når pizzaen kommer.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Maria Kant P
Anmeldt 18. juni 2020

Vi håpet at en tur på Peppes Pizza skulle bli en hyggelig avslutning på en ettermiddag i Drøbak. Det ble det ikke.

Når en besøker en restaurant med dette konseptet, forventer man ikke et luksus-måltid, men grei mat som serveres effektivt og problemfritt.

Det startet med at restauranten ikke hadde den type bunn på pizzaene som selskapet ønsket. Etter å ha bestilt en annen type, kom drikken. Brusen var uten kullsyre, og måtte erstattes.

Vi ventet og ventet på maten, som ikke burde ta lang tid siden det var pizza. Etter tre kvarter var flere tom for drikke, og vi prøvde å bestille mer. Det var ikke så lett, for personalet kom ikke innom bordet i løpet av ventetiden. Til slutt fikk vi tak i en servitør og bestilte drikke igjen. Denne drikke så vi aldri noe til.

Etter en time og ti minutter kom endelig maten. Den var grei nok, men ikke noe mer.

Servitøren kom ikke innom for å spørre om det smakte bra, eller om vi ønsket dessert eller regningen. Vi gikk derfor til baren for å betale. Da vi endelig fikk regningen stod drikken som ikke ble levert oppført.

Alt i alt var erfaringen så dårlig at jeg ikke kommer tilbake hit igjen. Har ikke lyst til å gå på andre Peppes Pizza restauranter heller.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, ChristianM91
Anmeldt 15. mai 2020

Veldig godt drevet restaurant med veldig hyggelig personell og god service. Fin atmosfære med en del aktiviteter for en lørdagskveld

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 730kennetht

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!